Live® - Nyt myös Flat Pack - pakkauksissa.

Lehdistötiedote   •   Joulu 14, 2018 12:20 EET

Nyt myös Flat Pack - pakkauksissa.

Live® on SiHy-tuoteperheemme uusin jäsen ja perustuu silikonihydrogeeliin ja AquaGen™-teknologiaan. Lisäksi Live® on saatavana myös Flat Pack-pakkauksissa. Olemme kehittäneet uuden pakkauksen kotiintoimituksia varten, jolloin paketin on mahduttava postiluukusta. Asiakkaittesi on nyt entistä helpompaa saada Live® - piilolinssit suoraan kotiinsa

Valmistamme piilolinssejä sinulle

CooperVision on maailman suurin piilolinssien valmistaja.

Tuotteitamme myydään yli 100 maassa kaikkialla maailmassa. Parannamme ihmisten näköä – Kiinasta Eurooppaan, Afrikasta Amerikkaan.

Tiedämme, että kaikki silmät, päivät ja asiakkaat ovat erilaisia. Tiedämme, että ihmiset kääntyvät puoleemme saadakseen laadukkaimmat piilolinssit – riippumatta siitä, onko kyse vakiolinsseistämme tai erikoislinsseistämme.

Olemme kaikki erilaisia. Tiedämme, että voimme saada paljon enemmän aikaan tekemällä yhteistyötä ja kuuntelemalla muita. Kaikki tämä on osa virkistävää näkökulmaamme, joka on tarkoitettu sekä piilolinssiemme käyttäjille että kanssamme yhteistyötä tekeville optikoille.

Surffaa sivustollemme, jos haluat lisätietoa meistä. Ota mieluusti yhteyttä ja kysy meiltä. Olemme täällä sinua varten.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.