Strike in Belgium

Lehdistötiedote   •   Helmi 12, 2019 13:08 EET

Strike in Belgium

We want to inform you that there is planned national strike in Belgium, Wednesday the 13th of February. This may have effect on logistics and shipments from Liege during the 13th. The team in Liege will do everything in their power to make up for any back log on Thursday. We are sorry for the inconvenience and the extra work load this might cause you.

Valmistamme piilolinssejä sinulle

CooperVision on maailman suurin piilolinssien valmistaja.

Tuotteitamme myydään yli 100 maassa kaikkialla maailmassa. Parannamme ihmisten näköä – Kiinasta Eurooppaan, Afrikasta Amerikkaan.

Tiedämme, että kaikki silmät, päivät ja asiakkaat ovat erilaisia. Tiedämme, että ihmiset kääntyvät puoleemme saadakseen laadukkaimmat piilolinssit – riippumatta siitä, onko kyse vakiolinsseistämme tai erikoislinsseistämme.

Olemme kaikki erilaisia. Tiedämme, että voimme saada paljon enemmän aikaan tekemällä yhteistyötä ja kuuntelemalla muita. Kaikki tämä on osa virkistävää näkökulmaamme, joka on tarkoitettu sekä piilolinssiemme käyttäjille että kanssamme yhteistyötä tekeville optikoille.

Surffaa sivustollemme, jos haluat lisätietoa meistä. Ota mieluusti yhteyttä ja kysy meiltä. Olemme täällä sinua varten.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.