Time to nominate

Lehdistötiedote   •   Syys 16, 2019 00:00 EEST

Nominate now at NCLF.COM

Nordic Optical Awards 2020 takes place in Copenhagen on the 25th of April. Nordic Optical Awards is a part of the NCLF, Nordic Contact Lens Forum, but next year the event stands on its own. It will be an amazing award night recognizing the people that push the boundaries within the optical industry.

The award categories will remain the same as the year before. There are four different categories for each country:

Best Optician

Best Sales Person

Best Store

Best Multiple Practises

Nominations are open from the 19th of August to the 15th of December. Nominate at nclf.com.

You can fill out the nomination forms in your own local language.

For the top three nominees in each country and category all expenses are payed for. So, don’t miss out on a full day and the award of the year.

Welcome to Copenhagen in 2020 and remember – the only way to get to the event is through a nomination!

Valmistamme piilolinssejä sinulle

CooperVision on maailman suurin piilolinssien valmistaja.

Tuotteitamme myydään yli 100 maassa kaikkialla maailmassa. Parannamme ihmisten näköä – Kiinasta Eurooppaan, Afrikasta Amerikkaan.

Tiedämme, että kaikki silmät, päivät ja asiakkaat ovat erilaisia. Tiedämme, että ihmiset kääntyvät puoleemme saadakseen laadukkaimmat piilolinssit – riippumatta siitä, onko kyse vakiolinsseistämme tai erikoislinsseistämme.

Olemme kaikki erilaisia. Tiedämme, että voimme saada paljon enemmän aikaan tekemällä yhteistyötä ja kuuntelemalla muita. Kaikki tämä on osa virkistävää näkökulmaamme, joka on tarkoitettu sekä piilolinssiemme käyttäjille että kanssamme yhteistyötä tekeville optikoille.

Surffaa sivustollemme, jos haluat lisätietoa meistä. Ota mieluusti yhteyttä ja kysy meiltä. Olemme täällä sinua varten.

PDF-tiedosto

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.