Cramo etsii Urheiluakatemiaansa uusia sponsoroitavia

Uutinen   •   Loka 28, 2016 12:59 EEST

Vuoden 2015 Cramo urheiluakatemialaisia vasemmalta: Matias Suomi, Jessica Kerttunen, Tatu Turunen ja Eerika Reunanen.

Cramo Urheiluakatemia kerää yhteen nuoria, uransa alussa olevia kykyjä, jotka edustavat lajinsa terävintä kärkeä. Etsimme nyt uusia jäseniä liittymään mukaan vuodenvaihteessa. Tämän jälkeen seuraava haku tullaan järjestämään keväällä 2017.

Vuonna 2016 Cramo kutsui Urheiluakatemiaansa Matias Suomen, lajinaan slopestyle, Jessica Kerttusen, lajinaan pararatsastus, Jenni Saarisen, lajinaan taitoluistelu sekä yleisurheilija Eerika Reunasen. Nuoret hyötyvät Urheiluakatemiasta rahallisen tuen lisäksi muun muassa saamalla näkyvyyttä itselleen ja lajilleen. Akatemialaisuus auttaa nuoria myös uusien yhteistyökumppaneiden etsimisessä.

-Huomioimme viime vuoden lajivalinnoissamme myös perinteisesti ei niin tunnettuja lajeja, joiden voi olla vaikea saada muutoin näkyvyyttä. Halusimme tarjota nuorille lahjakkuuksille tilaisuuden päästä lajinsa huipulle riippumatta lajivalinnasta, kertoo Cramo Finlandin viestintäpäällikkö Maiju Nupponen.

Urheiluakatemia tukee Cramon arvovalintoja

-Tahdomme auttaa nuoria aidosti eteenpäin. Osana yhteiskuntavastuun strategiaamme on edistää liikuntakulttuuria ja nuorisotyötä Suomessa. Seuraamme aktiivisesti nuorisourheilua ja haluamme rakentaa Suomea niin rakennustyömailla kuin tukemalla nuoria, lupaavia urheilutähtiäkin, sanoo Nupponen.

Haluatko mukaan? Jätä hakemuksesi meille tästä viimeistään 15.11.2016 liittyäksesi mukaan heti ensi vuoden alusta.