Asiakkaan mainio päivä vapaalla: Lettukestejä ja lenkkeilyä

Uutinen   •   Touko 20, 2016 09:28 EEST

Helsingissä asuvan Susanna Raittilan vapaa-aika on mainiota aina, kun sen viettää urheillen tai avomiehen ja ystävien seurassa.

SUSANNA RAITTILA

MITÄ TEKEE: 27-vuotias Susanna työskentelee Peab Infrassa työnjohtotehtävissä. Yritys tekee maa- ja vesirakentamista, joihin lukeutuvat muun muassa katujen saneeraukset ja louhintatyöt. Työmaalla Susanna antaa ohjeistuksia ja seuraa aikataulua, hankkii työmateriaalit sekä vastaa siitä, että kaikki sujuu jouhevasti.

SUHDE CRAMOON: Susanna ja Cramo ovat tehneet yhteistyötä pitkään. Koska Peab Infralla ei varsinaisesti ole omaa kalustoa, Susanna vuokraa monesti Cramolta kaiken työmaalla tarvittavan, konteista ja sosiaalitiloista lähtien. Myös kaikki erikoistyökalut tulevat Cramolta. Työmaan sijainnista riippuen Susanna on vaihtelevasti yhteydessä Cramon eri toimipisteisiin. Yhteistyö on sujunut hyvin ja sitä tehdään jos ei päivittäin, niin ainakin viikoittain.

HARRASTUKSET: Talvisin Susanna on innokas hiihtäjä, ja hän hiihtää mieluiten maalla omassa rauhassaan. Kesäisin juoksuharrastus vie mukanaan. Yhdessä avomiehen kanssa kokkaileminen on hänelle mieluisaa ajanvietettä, ja pariskunnan yhteinen bravuuri ovat perinteiset letut.

1. URHEILU

Urheilu on minulle todella tärkeää. Varsinkin aerobinen liikunta on mieleeni. Olen juossut monta puolimaratonia ja haaveissa on joskus juosta myös täysi maraton. Esimerkiksi Tukholman maraton kiinnostaisi.

2. PERHE JA YSTÄVÄT

Vietämme paljon vapaa-aikaa yhdessä avopuolisoni kanssa. Urheilemme ja laitamme ruokaa. Tykkäämme kokkailla kausittain eri resepteillä, joskus enemmän liharuokia ja toisinaan taas vaikkapa blinejä. Ystävät ovat myös tärkeä osa vapaa-aikaani.

3. LUONTO

Pidän luonnossa liikkumisesta. Käymme avopuolisoni kanssa mielellämme sienestämässä ja marjastamassa. Meillä ei ole mitään tiettyä marjapaikkaa, mutta jos olemme käymässä lapsuudenkotini maisemissa Etelä-Pohjanmaalla, siellä tulee usein lähdettyä metsään.