Mainio päivä vapaalla: Juha Luostarinen nauttii vapaa-ajallaan jääkiekosta

Uutinen   •   Helmi 16, 2017 09:00 EET

Juha Luostarinen on pitkän linjan Cramo Hockey Cup -peluri.

Lemminkäisellä tietohallinnon palvelupäällikkönä työskentelevän Juha Luostarisen vapaa-aika kuluu pitkälti perheen ja jääkiekon parissa.

MITÄ TEKEE: Juha on työskennellyt tietohallinnon palvelupäällikkönä Lemminkäisellä tammikuusta 2011 alkaen. Aikaisemmin Lemminkäisen talonrakennuspuolella ja Lemminkäisen omistamassa Lemcon Oy:ssä markkinoinnissa ja viestinnässä työskennellyt Juha on kuitenkin ollut aikaisemminkin Cramon kanssa tekemisissä. Jo kouluaikoina hän pystytti Cramolla tilaelementtikouluja ja päiväkoteja, sekä teki insinöörikoulutuksensa lopputyön Tilamarkkinat Oy:lle, joka on myöskin Cramon, eli silloisen Rakentajain konevuokraamon omistama.

SUHDE CRAMOON: Juhan isä teki uransa Rakentajain konevuokraamolla, jota kautta yritys on tullut Juhallekin tutuksi. Juha perusti heti Lemminkäisellä jääkiekkojoukkueen ja ilmoitti sen mukaan Cramon Hockey Cupiin. Ensimmäisen vuoden jälkeen Juha onkin vienyt joukkueen aina turnaukseen. Cramon turnaus on ollut niin suosittu, että joukkueita on jouduttu jopa karsimaan.

HARRASTUKSET: Juhan vapaa-aika koostuu perheestä, jääkiekosta ja näiden kahden yhdistämisestä. Juha itse käy jääkiekkoharjoituksissa Lemminkäisen joukkueen kanssa kerran viikossa ja sen lisäksi hänen 7- ja 9-vuotiaat poikansa pelaavat kiekkoa Espoossa joukkueessa, jonka apuvalmentajana Juha toimii. Juhan perheeseen kuuluvat myös vaimo ja 3-vuotias tytär, joten vauhtia Luostaristen kotitaloudesta ei puutu.

Juhan mainion päivän tekevät:

1. Hyvä alustus

Kun pääsen aloittamaan vapaapäiväni pitkien, yhtäjaksoisten yöunien jälkeen, voin olla varma, että siitä tulee hyvä. Myös koko perheen yhteinen pitkä ja rauhallinen aamiainen on mahtava tapa aloittaa päivä.

2. Jääkiekko

Jääkiekontäyteinen päivä on aina hyvä päivä. Oli kyse sitten omista treeneistä, poikien treeneistä, muusta jääkiekkoon liittyvästä toiminnasta tai vaikka ihan vain penkkiurheilusta, tekee kiekko vapaapäivästä lähtökohtaisesti paremman.

3. Cramo Hockey Cup

Yksi parhaista tavoista viettää vapaapäivää, on Cramo Hockey Cup. Koko turnaus on vuosi toisensa jälkeen niin hyvin järjestetty, ettei tarvitse kuin nauttia. Turnaus on koko päivän kestävä irtiotto: pelit, ruuat, iltatilaisuus ja vielä Helsingin yöelämä päälle. Koko porukalla on aina todella hyvä henki.