Valvomo-kulunvalvontaohjelma uudistui

Uutinen   •   Tammi 26, 2017 09:00 EET

Cramon Valvomo-kulunvalvontaohjelma muuttui vuodenvaihteessa nopeammaksi ja helppokäyttöisemmäksi.Valvomo on selainpohjainen ohjelma, johon on koottu kaikki työmaalla tarvittavat valvontatyökalut.

- Valvomo kommunikoi kulunhallinlaitteiden, kuten ajoneuvo- ja henkilöporttien, lukitusjärjestelmien sekä kiinteiden ja mobiilien leimauspäätteiden kanssa. Ohjelman kautta työnjohtajat voivat lähettää työntekijöitä koskevat kuukausiraportit verottajalle, ja ohjelmasta näkee myös helposti Suomen Tilaajavastuun asettamat työmaita koskevat lakisääteiset velvoitteet, selvittää Cramon tuotepäällikkö Marko Ohtonen.

Cramo tarjoaa kaikki työmaan kulunvalvontaan liittyvät palvelut avaimet käteen -periaatteella. Kulunvalvontaohjelman lisäksi saatavana on muun muassa aitoja ja portteja.

- Valvomo-ohjelma on ollut erittäin suosittu asiakkaidemme keskuudessa. Olemme nyt panostaneet käyttäjäkokemukseen entistäkin enemmän. Esimerkiksi kaikki ohjelman peruskäyttöön tarvittavat toiminnot löytyvät jatkossa yhdeltä sivulta. Osa muutoksista näkyy ohjelmassa jo nyt ja loput ovat nähtävissä ensi vuoden alussa, Ohtonen lupaa.