Verkkovuokraus tekee arjesta joustavampaa

Uutinen   •   Syys 13, 2019 10:26 EEST

Tiesitkö, että Cramon verkkovuokraamon ja kahden mobiilisovelluksen avulla vuokraat, hallinnoit ja palautat vuokrakalustoa täysin digitaalisesti?

Asiakkaidemme palaute palveluiden toimivuudesta on ollut hyvin positiivista.

“Toimintamme työmaalla on helpottunut kovasti otettuamme uudet sähköiset vuokrauksen työkalut käyttöön”, sanoo Axel Lindström, RO-Gruppenin hankinta-insinööri Ruotsista.

Monet toiminnot, kuten vuokralaitteiden saatavuuden tarkistus, kaluston ja kuljetusten tilaus sekä palautus on nyt mahdollista tehdä sähköisesti, siinä missä ennen vaadittiin useampia puheluita vuokraamoon. Axel arvioi vuokraavansa sähköisesti 70-80% kunkin projektinsa kalustosta. Keskitetyt sähköiset palvelut tuovat kustannustehokkuutta helpottamalla työmaan suunnittelua ja sopimusten hallintaa.

“Me haluamme auttaa asiakkaitamme tehostamaan toimintaansa tarjoamalla sähköisiä palveluita, jotka auttavat arjessa. Riippumatta asiakkaan tai työmaan koosta kaluston parempi hallinnointi ja suunnittelu säästää aikaa ja tuo kustannussäästöjä” sanoo Elina Aalto, Cramo Groupin Head of Digital Channels.

Verkkoportaalin lisäksi tällä hetkellä on käytössä kaksi mobiilisovellusta, Product Viewer ja MyEquip. Portaalissa asiakas voi tarkastella ja hallinnoida kootusti projekti- ja laskutustietojaan. MyEquip-sovellus mahdollistaa kaluston toimitusten ja palautusten tilaamisen mobiilisti. Product Viewer puolestaan avaa näkymän koko Cramon vuokrakaluston tuotetietoihin ja käyttöohjeisiin, turvaohjeita unohtamatta.

Tutustu tarkemmin verkkopalveluihimme!

Alkuperäisen artikkelin on julkaissut Cramo Group 30.8.2019.

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.