Vuokraa kalusto verkosta

Uutinen   •   Helmi 23, 2017 09:00 EET

Cramon uusi verkkovuokraamo aukesi joulukuun alussa. Nyt koneiden vuokraaminen käy helposti mihin vuorokaudenaikaan tahansa ja palvelu toimii myös mobiililaitteissa.

Cramon asiakkaiden ei enää tarvitse odottaa aamuun saakka saadakseen asiansa hoidettua. Uudessa eCRent-verkkovuokraamossa voi tilata ja palauttaa tuotteita, sekä tarkastella tuotetietoja ja hintoja. Jos kaluston tarve tulee yllättäen, asiakas näkee verkkokaupasta heti, mitkä tuotteet ovat vapaana.

- Verkkopalveluiden suosio kasvaa jatkuvasti. Cramo haluaa olla konevuokrausalan edelläkävijä, ja siksi avasimme palvelumme myös verkossa. Verkkovuokraamon suunnittelu alkoi vuonna 2015, ja osa asiakkaistamme on ollut mukana testaamassa pilottiversioita tammikuusta 2016 alkaen. Heiltä saamamme palautteen perusteella kehitimme palvelun, joka vastaa asiakkaidemme tarpeisiin mahdollisimman monipuolisesti, kertoo Cramon asiakaspalvelupäällikkö Tuomas Haapalainen.

ASIAKKAAT VOIVAT tehdä tilihakemuksen verkkovuokraamoon joko verkkopankkitunnuksilla Cramon verkkosivuilla tai täyttämällä verkosta löytyvän lomakkeen ja viemällä sen Cramon toimipisteelle. Lomakkeita löytyy myös Cramon toimipisteiltä. Cramon eCRent-verkkovuokraamosta asiakas näkee laskunsa, vuokraamansa koneet työmaittain, sekä niiden palautuspäivät. Palautuspäivän lähestyessä eCRent lähettää asiakkaalle ilmoituksen. Näin koneita ei unohdu käyttämättöminä työmaille, ja myöhemmin asiakas voi halutessaan myös pidentää vuokrausaikaa palvelun kautta.

- Asiakas näkee verkkovuokraamosta aina ajantasaisen valikoiman. Tällä hetkellä palvelussa on vuokrattavissa 400 konetta. Asiakkaidemme toiveesta lisäämme jatkuvasti tuotteita verkkoon ja myöhemmin palvelusta tulevat löytymään kaikki Cramon vuokratuotteet, Haapalainen lupaa.

Asiakas voi tilata kaluston suoraan työmaalle, tai noutaa sen valitsemastaan Cramon toimipisteestä. Jos tuote vaatii asennuksen, asiakas voi jättää Cramolle yhteydenottopyynnön, jolloin Cramon toimipiste ottaa yhteyttä asiakkaaseen.

VERKKOVUOKRAAMO ON suunniteltu mahdollisimman helppokäyttöiseksi. Jos asiakkaalle kuitenkin herää kysymyksiä verkkopalvelua koskien, hän voi kysyä apua Cramon asiakaspalvelukeskuksesta tai toimipisteeltä.

Cramo eCRent sisältää kattavat tiedot tuotteista ja tuotetietoja myös päivitetään jatkuvasti.

- Tuotteiden yhteyteen ovat tulossa myös esimerkiksi nostinten ulottumakaaviot sekä asennus- ja käyttöohjeet, Haapalainen kertoo.