CHL kausi-starttaa, fanilähettiläät raportoivat tunnelmista somessa

Lehdistötiedote   •   Elo 18, 2016 12:00 EEST

Jääkiekon CHL-kausi starttasi kolmannelle kaudelleen tiistaina 48 joukkueen voimin.Suomesta on tälläkin kaudella mukana kahdeksan joukkuetta.

Tämän CHL-kauden uutuus on 93 fanilähettilästä, eli Fan Ambassadoria. CHL valitsi eri puolilta Eurooppaa tulevat lähettiläät yhdessä virallisen yhteistyökumppaninsa Cramon kanssa kuluneen kesän aikana. Tuoreet fanilähettiläät hehkuttavat otteluiltojen tunnelmia sosiaalisessa mediassa ja tarjoavat CHL:n seuraajille kurkistusikkunan kisakulissien taa.

- Saimme valtavan määrän loistavia hakemuksia tähän tehtävään. Fanikokelaat osoittivat hakemuksissaan paitsi luovuutta, myös suurta sitoutuneisuutta jääkiekkoon. Tästä syystä päädyimme valitsemaan lähettiläitä alkuperäistä suunnitelmaa enemmän, kertoo Cramon markkinointijohtaja Lasse Huuhka.

Fanilähettiläät raportoivat kisakuulumisia somessa ja käyttävät tunnisteita #GreatDayAtCHL ja #FanAmbassador. Lähettiläät saavat CHL:ltä ja Cramolta palkaksi hyvästä työstä lippuja suosikkijoukkueensa otteluun, oman fanilähettiläspaidan, tapaamisen suosikkijoukkueensa parhaan maalintekijän kanssa ja tutustumisretken joukkueensa kotiareenan kulisseihin CHL-pelin aikana. Kaikkein sitoutunein fanilähettiläs saa palkaksi matkan CHL:n finaalipeliin helmikuussa.

- CHL ja Cramo valitsivat fanilähettiläiksi henkilöitä, jotka haluavat tarjota mainioita päiviä jääkiekon parissa. Fanilähettiläät uskovat vahvasti eurooppalaiseen jääkiekkoon ja viestivät CHL:n positiivisesta hengestä. He paitsi kannustavat omaa joukkuettaan, ovat myös innokkaita oppimaan muiden maiden jääkiekkokulttuurista ja jakamaan pelikokemuksiaan sosiaalisessa mediassa kaikille tosifaneille, kertoo Communication Manager Monika Reinhard CHL:stä.

Lähettiläät käyttävät somessa tunnisteita #GreatDayAtCHL ja #FanAmbassador. Lisätietoja osoitteessa www.greatdayatchl.com

Suomesta CHL ja Cramo valitsivat lähettiläiksi seuraavat henkilöt näiltä paikkakunnilta:

IFK Helsinki

Kannattajajärjestö Kamraatit (Christer Kasurinen), Jussi Tanttu

JYP Jyväskylä

Markus Hämäläinen, Benjamin Hänninen

KalPa Kuopio

Andrea Rubini, Annu Ruotsalainen

Kärpät Oulu

Rebecca Carp, Veikko Kotajärvi

Lukko Rauma

Jani Andreasen

SaiPa Lappeenranta

Mikko Kivelä, Henri Montonen

Tappara Tampere

Jaakko Karjalainen, Petra Mittilä, Meeri Mutanen

TPS Turku

Anni Tuominen, Lauri Aalto

Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, joka vuokraa asiakkailleen myös siirtokelpoisia tiloja sekä tarjoaa rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Cramo lupaa asiakkailleen aina mainion päivän työmaalla ja kantaa vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston ja palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa noin 330 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 500. Vuoden 2015 liikevaihto oli 668 miljoonaa euroa. Suomessa toimimme noin 450 työntekijän voimin yli 50 toimipisteessä. Cramo Finland Oy on osa Cramo-konsernia, jonka emoyhtiö Cramo Oyj on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä.