​Cramo Top Scorer -huutokauppa tuotti 10 000 euroa hyväntekeväisyyteen

Lehdistötiedote   •   Touko 03, 2016 13:12 EEST

Eurooppalaisen Champions Hockey Leaguen Top Scorer -yhteistyökumppani Cramo järjesti verkossa hyväntekeväisyyshuutokaupan, jossa ostajilla oli mahdollisuus huutaa itselleen joukkueiden parhaiden pistemiesten pelipaitoja. Kaikkiaan huutokauppa tuotti 10 000 euroa,mukaan luettuna Cramon antama lahjoitus.

Tuotto lahjoitetaan kokonaisuudessaan SOS-Lapsikylälle. Siitä 7 000 euroa käytetään lasten liikunta- ja urheiluharrastusten tukemiseen Suomessa ja 3 000 euroa Tsekeissä.

– Urheilu- ja liikuntaharrastusten merkitys on toiminnassamme erittäin tärkeä, joten olemme iloisia, että Cramo valitsi meidät miettiessään lahjoituskohdetta. On hienoa, että huippu-urheilusta saadaan tällä tavoin välitetty rahaa lasten ja nuorten liikunnan tukemiseksi, iloitsee SOS-Lapsikylän varainhankintapäällikkö Kei Heikkilä.

Paitojen lähtöhinta oli 100 euroa yhtä poikkeusta lukuun ottamatta. Vuoden 2015–16 mestaruuden voittaneen Frölunda Indiansin paidan lähtöhinta oli 200 euroa, ja paita nousikin odotetusti huutokaupan suosituimmaksi: se huudettiin 630 euron hintaan.

Suomalaisista seuroista huutokaupassa olivat mukana kaikki CHL:ssä pelanneet joukkueet eli Blues, HIFK, JYP, KalPa, Kärpät, Lukko, Tappara ja TPS.

Suomalaisjoukkueista korkein tuotto saatiin JYP:in ja Bluesin pelipaidoista, jotka molemmat huudettiin 300 euron hintaan.

– Kampanjan ansiosta pystyimme tarjoamaan CHL-faneille ainutlaatuisen tuotteen ja samalla auttamaan avun tarpeessa olevia lapsia. Tässä huutokaupassa voittivat kaikki, kiittelee Cramo-konsernin markkinointijohtaja Lasse Huuhka.

Cramo toimii CHL:n yhteistyökumppanina myös syksyllä alkavalla kaudella.

Cramo on täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, joka vuokraa asiakkailleen myös siirtokelpoisia tiloja sekä tarjoaa rakentamista, saneeraamista ja kunnossapitoa tukevia palveluja. Cramo lupaa asiakkailleen aina mainion päivän työmaalla ja kantaa vastuun paitsi hyvästä asiakaspalvelusta, myös toimitusten aikatauluista ja kaluston ja palveluiden ensiluokkaisesta laadusta. Cramo on alansa johtavia palveluntarjoajia Pohjoismaissa sekä Keski- ja Itä-Euroopassa. Cramolla on toimintaa 15 maassa noin 330 toimipisteessä ja henkilöstöä noin 2 500. Vuoden 2015 liikevaihto oli 668 miljoonaa euroa. SuomessaCramo toimii 450 työntekijän voimin yli 50 toimipisteessä.