“The New Black” – Uusi Datscha esitellään kesäkuussa

Lehdistötiedote   •   Touko 22, 2014 06:30 EEST

Datscha jatkaa agressiivista investointia palveluunsa ja esittelee muutaman viikon kuluttua uusimpaan teknologiaan perustuvan täysin uudistetun Datschan. Palvelussa on yhä enemmän toimintoja ja selkeä, moderni käyttöliittymä. Osana Datschan strategiaa on vastata myös tulevaisuuden ja kasvavan asiakaskunnan tarpeisiin.

Datscha on viimeisen vuoden aikana investoinut yli kolmasosan liikevaihdostaan uusien toimintojen ja tuotteen kehittämiseen; nyt myös teknologinen alusta uudistetaan. Uusi käyttöliittymä on moderni, helpompi käyttää ja nopeampi kuin nykyinen, käytössä oleva versio.

”Asiakaskuntamme on jatkanut tasaista kasvuaan koko vuoden 2013 ja uusi käyttäjämäärien ennätys sekä Ruotsissa että Suomessa asettaa meidät tilanteeseen jossa me haluamme investoida tuotteeseen niin paljon kuin mahdollista. Tästä johtuen haluamme jatkaa palvelumme kehitystä ja nostaa tarjoamamme kiinteistötieto- ja arviointityökalut täysin uudelle tasolle. Tämä on ehdottomasti suurin kehitysaskel jossa Datschassa olemme olleet mukana. Datscha on ollut alan markkinajohtaja jo yli vuosikymmenen ja haluamme jatkaa samalla tiellä”, sanoo Datschan toimitusjohtaja Jacob Philipson.

Uuden palvelun tunnuksena on ”modernius ja helppous” ja se pitää sisällään uusia ja helpompia tapoja käyttää palvelua. Käyttäjät tulevat saamaan paremman hakutoiminnon ja liikkumisen palvelussa, vähemmän klikkejä ja modernin ulkoasun joka tulee myös toimimaan iPadissa. Uusi tekniikka tulee myös parantamaan palvelun nopeutta ja sen eri toiminnallisuuksia.

”Pääsimme kokeilemaan uutta Datschaa ja uudistukset mahdollistavat tietojen tarkastelun useammista näkökulmista kuin aiemmin. Uutta järjestelmää on helpompi käyttää ja se toimii nopeasti. Palvelu helpottaa päivittäistä toimintaani huomattavasti”, sanoo Gustav Källén, varatoimitusjohtaja, NAI Svefa.

”Olemme sekä kehittäneet uusia, että parantaneet vanhoja toimintoja neljännen sukupolven Datscha –palveluun, jota kutsumme nimellä ”The New Black”. Palvelu tulee tarjoamaan käyttäjille uusia näkökulmia tietojen käyttöön. Ennenkaikkea palvelun käyttäjät tulevat saamaan paremman, modernimman, tehokkaamman ja helppokäyttöisemman palvelun kuin mitä he tällä hetkellä käyttävät. Kaikki käyttäjät jotka kirjautuvat palveluun kesäkuun 27. päivän aamuna pääsevät automaattisesti sisään uuteen palveluun”, sanoo Jacob Philipson.

”The New Black” lanseerataan 27. kesäkuuta ja tarjoamme samana päivänä mahdollisuuden tulla tutustumaan uusiin toiminnallisuuksiin Datschan toimistolla.

Lisätietoja varten ota yhteyttä:

Sami Vaateri, Country Manager Finland, +358400579358
Magnus Svantegård, Head of Product Datscha, +46708244058

Datscha tarjoaa tietoja kaupallisista kiinteistöistä Ruotsissa ja Suomessa. Datschan palvelussa on tiedot omistajista, kiinteistön pinta-aloista, vuokrista, markkina-arvoista jne. Datschalla on 500 yritysasiakasta seitsemässä eri maassa jotka toimivat finanssi- tai kiinteistötoimialalla. www.datscha.fi

PDF-tiedosto