Taito Uusimaan kierrätystekstiilien hanke eteni - kiitos tuesta Deletelle!

Blogikirjoitus   •   Joulu 15, 2015 15:27 EET

Deleteltä saamamme tuen avulla Taito Uusimaalla on ollut hieno mahdollisuus hyödyntää kierrätystekstiilien käyttöä toiminnassaan vuoden 2015 aikana.

Loppuvuoden 2015 aikana jatkoimme uuden Green Craft by Taito Uusimaa -malliston kehittämistä ja järjestimme käsityökoulumme oppilaille ja käsityökeskusten asiakkaille erilaisia kierrätystekstiilejä hyödyntäviä kursseja ja tapahtumia. Muotoilija Isa Kukkapuron avulla ideoimme myös uusia innostavia kurssiaiheita ensi kevään 2016 Green Craft -mallistoomme.

Käsityökoulu Helmi järjesti Hyvinkäällä aikuisten käsityön taiteen perusopetuksen opiskelijoille tuotekilpailun ja infotilaisuuden kierrätystekstiilien hyödyntämisestä Dafecor Oy:n kanssa.

Tällä hetkellä täydennämme vielä kuumeisesti ensi keväänä ilmestyvän Kierrätä ja sisusta -kierrätyshuovasta ja muusta -kirjamme ohjeita ja kuvia.

Kiitos vielä kerran saamastamme avustuksesta ja Hyvää joulun aikaa sekä menestyksekästä vuotta 2016 Deleten väelle!

Kirjoittaja on Sari Kähönen

Taito Uusimaa ry:n toiminnanjohtaja