Muumivaipat myös mobiilissa!

Lehdistötiedote  •  2012-05-22 11:00 EEST

Olemme avanneet Muumivaipat-mobiilisivuston!

Nyt kätevästi tuotetietoa ja ajankohtaista asiaa Muumivaipoista kännykkääsi. Skannaa QR-koodi ja pääset suoraan Muumivaippojen pariin!

Maaiman paras Muumivaippa Suomen ainoalta kertakäyttövaipanvalmistajalta

Muumivaipan lähtökohta on lapsen hyvinvointi, ympäristöarvoja huomioiden. Vaippojen valmistuksessa käytetään vain perusteellisesti tutkittuja puhtaita raaka-aineita ja hengittäviä pintamateriaaleja, jotka täyttävät tarkat pohjoismaiset ympäristökriteerit, mutta eivät ärsytä herkkää ihoa. Muumivaippa on suomalaisen tekemä vaippa, kehitetty yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa.

-      Vaipan kehitys on pitkäjänteistä, jatkuvaa työtä. Meillä on käytössämme Suomen parhaat ammattilaiset tällä alalla. Osaamisemme kattaa koko prosessin tuotteen kehittämisestä ja raaka-aineiden tuntemuksesta valmistukseen, myyntiin ja markkinointiin. Kokemusta on kertynyt jo yli 30 vuoden ajalta. Tuntuu aina yhtä palkitsevalta, kun uusi tuote saadaan kuluttajan käyttöön, kertoo Delipap Oy:n toimitusjohtaja Oskari Nuortie.

Suomalaisia, ympäristömerkittyjä lastenvaippoja

Delipap on kotimainen perheyritys ja yksi harvoja yrityksiä maailmassa, joka on saanut oikeuden käyttää pohjoismaista ympäristömerkkiä valmistamillaan lastenvaipoilla. Naisten intiimihygieniatuotteiden valmistajana sillä oli maailman ensimmäiset joutsenmerkityt kuukautissuojat. Vastuu ympäristöstä näkyy yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa: Kaatopaikkajätettä ei synny lainkaan, vaan kaikki tuotantojäte hyödynnetään joko kierrättämällä tai polttamalla energiaksi. Selluloosa on kotimaista tuotantoa, ja sen puuraaka-ainetta ei ole hakattu vanhoista metsistä. Delipap ostaa vain vesivoimalla tuotettua sähköä, mistä ei aiheudu hiilidioksidipäästöjä.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom