VITAKRAFT - koirien ja kissojen suosikkimakupalat jälleen myynnissä Suomessa

Lehdistötiedote  •  2011-11-10 11:17 EET

Koirien ja kissojen makupalamarkkinat kehittyvät kaiken aikaa. Merkittävin näiden lemmikkimarkkinoiden kasvuun vaikuttava seikka on, että rekisteröityjen koirien määrä kasvaa koko ajan. Koiraharrastusten esim. agilityn suosion kasvu on edesauttanut makupalojen kysyntää, koska niitä käytetään erityisesti koirien aktivointiin ja palkitsemiseen.

Kuluttajakysynnän merkittävän kasvun myötä maailman kolmanneksi suosituin lemmikki-tuotemerkki Vitakraft  on palannut Suomeen. Vitakraft on tuttu tuotemerkki monelle suomalaisellekin lemmikkieläimen harrastajalle, sitä on kysytty ja kaivattu takaisin.

Koirien hyvään huolenpitoon kuuluu myös erilaisten herkkyyksien ja allergioiden huomioiminen koiria ruokittaessa. Tämä on erityisesti huomioitu Vitakraft -tuotteissa. Vitakraft -pihvitikut ja makupalat sopivat myös vehnäallergisille koirille, koska ne eivät sisällä vehnän gluteiinia. Viljana on käytetty esim. kalkkunassa riisiä.

Vitakraft –makupalojen suuren suosion takana on niiden korkea laatu, jota kuluttajat arvostavat. Vitakraft-makupalatovat vitaminoituja eivätkä sisällä sokeria. Ne ovat pehmeitä ja maistuvia, sisältävät proteiinia ja pienikokoisina sopivat myös kissan- ja koiranpennuille.

Suomessa Vitakraft-valikoima tarjoaa:

•  Beef-Stick –pihvitikut koirille
  •  Holiday Dream –makupalat koirille
  •  Exquisit Raviolis –koirankeksit
  •  Day Dream –makupalat kissoille

Beef-Stick –pihvitikut ovat lihaisia ja maistuvia, ja siksi ne sopivat käytettäväksi erityisesti koirien aktivointiin ja koulutukseen sekä herkkupaloiksi. Pihvitikkujen lihapitoisuus on korkea, 96 % ja proteiinipitoisuus 26 %. Pihvitikut ovat yksittäispakattuja, ja pakkauksessa oleva repäisyreuna helpottaa niiden avaamista. Pihvitikut voi helposti pilkkoa pieniksi paloiksi. Pihvitikkuvalikoimaan kuuluu neljä makua: nauta, riista, kalkkuna, lammas. Kuluttajahintasuositus: 0,99 €

Holiday Dream -makupalat koirille ovat pienikokoisia, herkullisia makupaloja, joita on helppo ottaa mukaan taskuun esim. lenkille, koulutukseen, agilityyn tai näyttelyyn lähdettäessä. Kun tuotteet on pilkottu pieniksi palasiksi, koira ei jää niitä pitkäksi aikaa pureskelemaan.

Makupalojen proteiinipitoisuus on 29 %. Pienikokoisina Holiday Dream -makupaloja voi käyttää myös koiranpennuille.  Uudelleen suljettavan pakkauksen ansiosta makupalat pysyvät pitkään kosteina ja pehmeinä. Valikoima sisältää neljä herkullista makua: nauta, maha, lammas, kalkkuna. Kukin makupalapussi sisältää neljä pihvitikkua valmiiksi pilkottuna.  Kuluttajahintasuositus: 2,90 €

Exquisit Raviolis -koirankeksit sopivat myös koiran aktivointiin ja ovat erittäin suosittuja koirien kiitospaloja. Pieni pussi on mukavan kokoinen ja kätevä kuljettaa mukana esim. lenkillä. Keksit ovat sopivan pieniä myös pienien rotujen suuhun. Maku: uusi suosittu maksamakkara. Kuluttajahintasuositus: 3,20 €.

Day Dream -kissan makupalat ovat pienikokoisia ja sopivat erityisesti kissojen aktiovointiin ja hemmotteluun. Uudelleen suljettavan pussin ansiosta makupalat säilyvät pitkään kosteina ja maistuvina. Valikoimaan kuuluu 3 herkullista makua: tonnikala, lohi, lammas.

Kissathan ovat tunnetusti valikoivia, ja nämä kissojen makupalat on kehitetty juuri sellaisiksi, että kelpaavat nirsollekin kissalle korkean proteiinipitoisuutensa ansiosta.
Kuluttajahintasuositus: 2,90 €

Vitakraft koirien ja kissojen makupalat ovat myynnissä hyvin varustetuissa päivittäistavaramyymälöissä sekä lemmikkieläinkaupoissa kaikkialla Suomessa.

Lisätietoja tuotteista: www.vitakraft.fi

Delipap Oy on yksityinen suomalainen perheyritys. Valikoimaamme kuuluu mm. naisten intiimihygieniatuotteita ja lastenvaippoja, joiden toimittajana meillä on vuosikymmenien kokemus. Olemme tuoneet markkinoille myös lemmikkieläinten hygieniatuotteita, ja laajentaneet lemmikkituotteiden valikoimaamme koirien  ja kissojen makupaloihin.  Delipapilla on noin 80 työntekijää ja yrityksen liikevaihto on noin 16 miljoonaa euroa. Yrityksen tärkeimpiä arvoja ovat suomalaisuus, laatu ja ympäristövastuullisuus. Yrityksellä on  ISO 9001-laatusertifikaatti.

Delipap Oy, Teollisuustie 19, 02880 Veikkola, Puh. (09) 260 620  www.delipap.fi                                           - Lähellä läpi elämän -

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom