Uutinen -

Deloitte Technology Fast 50 -ohjelma avautunut – Haussa jälleen Suomen nopeimmin kasvavat teknologiayritykset

Ilmoittautuminen on käynnissä 31.8.2014 asti

Mistä löytyvät Suomen uusimmat teknologian kasvuraketit? Miten suomalaiset teknologian huippuosaajat pärjäävät kansainvälisessä vertailussa?

Deloitten Technology Fast 50 -ohjelmassa etsitään jo kymmenettä kertaa Suomen nopeimmin kasvavia teknologiayrityksiä. Kilpailuun osallistuvat yritykset pääsevät mukaan myös Deloitten EMEA-alueen (Eurooppa, Lähi-itä, Afrikka) Technology Fast 500 -ohjelmaan.

Viime vuonna Suomen voittajayritys, lukitusalan teknologiamurrosta johtava oululainen iLOQ Oy saavutti yli 7 000 prosentin kasvun ja voitti Greentech-sektorin EMEA-alueen ohjelmassa. Suomen listan kakkonen, monikosketusnäyttöjä valmistava MultiTouch Oy, pärjäsi myös hyvin EMEA-alueen kilpailussa ja voitti Tietokoneet ja oheislaitteet -sektorin. Nuorten kasvuyritysten Rising Stars -sarjan voitti call center järjestelmiä toimittavat LeadDesk Oy yli tuhannen prosentin kasvullaan.

Tämän vuotinen Technology Fast 50 -listaus perustuu liikevaihdon kasvulle vuosina 2009–2013. Suomen Technology Fast 50 -tulokset sekä EMEA-ohjelman listaus julkistetaan marraskuussa 2014.

Technology Fast 50 -ohjelman kautta Deloitte tukee suomalaisten kasvuyritysten näkyvyyttä ja kasvua niin kotimaisilla kuin kansainvälisillä markkinoilla. Yritysten kasvu pohjautuu usein merkittäviin tuote-, palvelu- ja liiketoimintainnovaatioihin, joten ohjelmalla halutaan myös kannustaa suomalaisia yrityksiä kehittämään ja kaupallistamaan keksintöjään.

Tarkemmat tiedot Technology Fast 50 -ohjelmasta ja osallistumiskriteereistä sekä ilmoittautumislomake löytyvät Deloiten verkkosivuilta.

Lisätietoja:
Viestintä- ja markkinointijohtaja, Deloitte