Ravintola-alan suosituin ammattitapahtuma jälleen Helsingissä maaliskuussa

Lehdistötiedote   •   Helmi 19, 2019 15:15 EET

Fastfood & Café & Ravintola -tapahtuma on ravintola-alan ammattilaisille suunnattu tapahtuma, joka on vakiinnuttanut asemansa ravintola-alan ammattilaisten suosituimpana kohtaamispaikkana. Tapahtuma kutsuu koolle ravintola-alan ammattilaiset, vaikuttajat ja päättäjät sekä palveluntarjoajat Helsingin Messukeskukseen 6.-7.3.2019. Mukaan on ilmoittautunut yli 200 näytteilleasettajaa.

Tapahtuman ohjelma tarjoaa keskustelua kestävän kehityksen valinnoista, ideoita liiketoiminnan parantamiseksi sekä alan viimeisimpiä trendejä. Seminaarilavalla kuullaan kahden päivän ajan puheenvuoroja toimialaa koskettavista ajankohtaisista aiheista sekä trendeistä. Yksi seminaarilavalle nousevista kärkinimistä on Maximilien Kauffmann, Country Manager, TheFork Nordics – a Tripadvisor Company®. TheFork on Euroopan johtava ravintoloiden online varauspalvelu. Kauffmann kertoo puheenvuorossaan digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksista ravintola-alalla.

Tapahtumassa kilpaillaan mestaruudesta kolmessa eri kilpailussa. Kilpailulavalla nähdään vuoden 2019 Pizzamestari ja Burger Battle -semifinaali sekä -finaali. Tuomaristossa nähdään muun muassa Pekka Terävä ja Kalle Tanner. Kilpailut järjestetään Food Camp Finlandin johdolla ja voittajat julkistetaan torstaina 7.3. Pro Luomu ry järjestää vuoden 2019 Luomukokki-kilpailun, jossa kisataan kestävän gastronomian kruunusta. Kaikki kilpailut järjestetään katsojaystävällisesti, joten vierailijoiden on mahdollista seurata kilpailun etenemistä tapahtumapäivien aikana.

Lisätietoja Fastfood & Café & Ravintola -tapahtumasta:

www.FFRC2019.fi

Lisätietoja tapahtumasta sekä haastattelupyynnöt:
Annika Puotsaari, Head of Production, Easyfairs
annika.puotsaari@easyfairs.com

Easyfairs Finland järjestää messuja, tapahtumia ja konferensseja useilla eri toimialoilla. Vahvat tapahtumabrändit tarjoavat innovatiivisia ja tulevaisuusorientoituneita kohtauspaikkoja parhaassa mahdollisessa muodossa. Suomessa järjestettäviä tapahtumia ovat mm. Fastfood & Café & Ravintola, Real Estate Expo, Retail Experience Live, Empack, Packaking Innovation, Advanced Engineering. Easyfairs Finlandin toimistolla työskentelee 20 tapahtuma-alan ammattilaista.

Easyfairsin kansainväliset tapahtumat tarjoavat alan ammattilaisille ja yhteisöille mahdollisuuden käydä vierailulla toimialansa tulevaisuudessa. Tapahtumissa sisältö ja osallistujat luovat puitteet uudenaikaisille kohtaamisille. Easyfairs –konserni hakee vuosittain 20-30% kasvua uusilla tapahtumaformaateilla ja olemassa olevien, vahvojen tapahtumien kehittämisellä.