Ansaitse SAS EuroBonus - pisteitä pysäköidessäsi

Lehdistötiedote   •   Loka 05, 2010 12:17 EEST

EasyPark ja SAS EuroBonus ovat aloittaneet kattavan ja ainutlaatuisen kumppanuuden,jossa 1,7 miljoonaa bonusjäsentä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa voivat nyt ansaitapisteitä hoitaessaan pysäköinnit kännykällä.

Yhteistyö on ainutlaatuinen lajissaan, EuroBonus-jäsen voi nyt ilmoittaa jäsennumeronsa liittyessäänEasyPark palveluun. Sen lisäksi, että saa liittymisen yhteydessä 1000 pistettä, niin myös pysäköinneistä ansaitsee pisteitä. Näitä voi sitten käyttää bonusmatkoihin ja muihin SAS EuroBonus etuihin.

Nykyiset EasyPark asiakkaat – n. 185.000 autoilijaa - voivat luonnollisesti ilmoittaa EuroBonus-kortin EasyPark-palveluun ja alkaa kerätä pisteitä myös pysäköinneistä.

EasyPark –palvelussa autoilijä käynnistää pysäköinnin kätevästi matkapuhelimellaan ja antaa pysäköinnin päättymisajan. Tarvittaessa pysäköintiaikaa voi lyhentää tai pidentää soittamalla uudelleen. Autoilija maksaa pysäköinnistä käyttämänsä ajan mukaan. EasyPark-palvelussa laskutus tapahtuu jälkikäteen esim. luottokortilla tai laskulla. Autoilija saa halutessaan erittelyn pysäköinneistä.

Tänään EasyPark -palvelu kattaa Pohjoismaat ja Saksan – noin 170 kaupunkia ja pysäköintioperaattoria. EasyPark on ollut markkinoilla 10 vuotta ja käsittelee vuosittain yli 5 miljoonaa pysäköintiä. Suomessa noin 15 kaupungin lisäksi mukana ovat Europarkin ja Forumin pysäköintihallit.

Hyödyt autoilijalle ovat ilmeiset! Huoletonta pysäköintiä ilman kolikoita ja pelkoa virhemaksuistasekä vielä säästöä, kun maksetaan vain käytetystä pysäköintiajasta.

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä:

Kari Kauppila, Markkinointipäällikkö EasyPark / Payway Oy

+358 400 507 871 | kari.kauppila@easypark.net

Suomessa EasyPark -palvelu on toiminut Parkit-nimellä. Saat lisätietoja osoitteessa www.easypark.fi

EasyParkin tarjoaa palvelua, joka tekee pysäköinnistä mukavamman, tehokkaamman ja taloudellisemman autoilijoille, heidänyrityksilleen sekä pysäköintioperaattoreille. EasyParkilla on 85 työntekijää toimistoissaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa,Suomessa ja Saksassa. Lisätietoja osoitteessa www.easypark.fi.

PDF-tiedosto