EasyPark ja Jokerit yhteistyöhön

Lehdistötiedote   •   Elo 24, 2015 09:00 EEST

Jokeri-vieraiden käytössä 10 EasyParkin sponsoroimaa autopaikkaa

Sponsoroinnille haetaan nyt logopaikkojen lisäksi muutakin näkyvyyttä. Sekä Jokereilla että EasyParkilla oli tahtotila löytää toimintamalli, joka konkreettisesti palvelisi molempien osapuolten asiakkaita. Yhteinen ajatus löytyi parkkipaikoista. Jokeri-matsien katsojista moni saapuu paikalle autolla ja EasyPark tarjoaa mobiilipysäköinnin palveluita. Ensimmäisestä Jokereiden kotimatsista alkaen EasyPark tarjoaa kymmenelle onnekkaalle ilmaisen pysäköinnin. Paikkojen saajat arvotaan erikseen jokaiseen Jokereiden kotiotteluun.

– Helsinki on pysäköintimäärillä mitattuna EasyParkin suurin alue. Tällä hetkellä noin kolmannes pysäköinneistä tapahtuu palvelumme kautta, joten kasvuvaraa vielä riittää. Jokeri-yhteistyö on meille erittäin hyvä paikka tavoittaa sekä helsinkiläiset autoilijat että jääkiekkomatseihin saapuvat katsojat pääkaupunkiseudun ulkopuolelta, yhteistyön merkitystä kuvaa EasyPark Suomen toimitusjohtaja Stefan Anderson.

Lisätietoja:
Stefan Anderson
EasyPark Suomi, toimitusjohtaja
stefan.anderson@easypark.net

EasyPark on maailman johtava pysäköinnin mobiilimaksamisen yhtiö. EasyParkin palvelut ovat käytössä yhdeksässä maassa, 350 kaupungissa. EasyParkin tavoitteena on tehdä pysäköinnistä helpompaa, tehokkaampaa ja taloudellisempaa autoilijoille, motoristeille, yrityksille, kaupungeille ja yksityisille pysäköintioperaattoreille.

Suomessa EasyPark on toiminut vuodesta 2008. Suomen EasyParkin liikevaihto on 3 miljoonaa euroa ja yhtiö työllistää 20 henkilöä.
www.easypark.fi