EasyPark kaksoistili - erottelee omat ja työantajan pysäköinnit

Lehdistötiedote   •   Kesä 25, 2013 10:08 EEST

EasyParkin kännykkäpysäköintipalvelun älypuhelinsovelluksella maksettujen pysäköintien määrä kasvoi Suomessa 169 % tammikuu-toukokuu 2013 välisenä ajanjaksona verrattuna viime vuoden samaan ajanjaksoon. EasyPark könnykkäpysäköintipalvelussa on nyt uusi toiminnallisuus – kaksoistili, jonka avulla voi maksaa sekä yksityiset että yrityspysäköinnit yhden kännykkäsovelluksen kautta.

Suositun EasyPark kännykkäpysäköintipalvelun käyttäjät ovat kaivanneet mahdollisuutta maksaa sekä yksityiset että yrityspysäköinnit yhdellä ja samalla sovelluksella. EasyPark on nyt lanseerannut kännykkäpysäköintipalveluunsa uuden toiminnallisuuden - kaksoistili jonka avulla palvelun käyttäjä voi erotella töihin ja vapaa-aikaan liittyvät pysäköintinsä eli hyödyntää EasyPark kännykkäpysäköintipalvelua kaikessa pysäköinnissään.

- Olemme iloisia voidessamme tarjota EasyPark kaksoistilisovelluksen EasyPark kännykkäpysäköintipalvelun käyttäjille. Nyt asiakkaamme voivat kokonaisvaltaisesti käyttää palvelua sekä yritys- että yksityispysäköinteihinsä. Heidän ei enää tarvitse varata kolikkoja yksityispysäköintejänsä varten tai surffata eri sovelluksien välillä maksaessaan sekä yritys-että yksityispysäköintejään, sanoo Timo Haapanen, maajohtaja, EasyPark Suomi.

Helppo käyttää
Kaksoistilisovelluksen avulla on helppo erottaa toisistaan yritys- ja yksityispysäköinti. Näin EasyPark kännykkäpysäköintipalvelua voi nyt käyttää vapaa-ajalla ilman että yksityispysäköinnistä lähtee laskua työnantajalle. Kesälomakauden alettua kaksoistilisovellus helpottaa myös lomapysäköintiä. Erityisesti lomalla ei haluta mistään lisästressiä, kuten esimerkiksi pysäköintikolikoiden metsästämisestä.

Kaksoistilitoiminnallisuuden ollessa käytössä töihin liittyvät pysäköinnit laskutetaan työnantajalta, kuten aiemminkin ja yksityiset pysäköinnit vastaavasti käyttäjän omalta luottokortilta.

– Yritys, jolla on EasyPark kännykkäpysäköintipalvelu käytössä työntekijöillään, saa yhdessä ja samassa laskussa kaikkien työntekijöidensä pysäköinnit, kertoo Timo Haapanen.

– Työntekijän käyttäessä EasyPark-palvelua kaikki tarvittava tieto rekisteröityy ohjelmaan ja sama tieto on nähtävissä laskulla. Näin ollen pysäköinnistä ei tarvitse toimittaa erillisiä dokumentteja työnantajalle. Palvelu on siis äärimmäisen helppokäyttöinen tästäkin näkökulmasta, Timo Haapanen jatkaa.

Kaksoistiliominaisuuden saa helposti käyttöön soittamalla EasyParkin asiakaspalveluun numeroon 0600 41 54 99 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@easypark.net.

Lisätietoja:
Timo Haapanen, maajohtaja Easypark Suomi, puh. 0400 816 961, timo.haapanen@easypark.net

EasyPark lyhyesti
EasyPark kännykkäpysäköinti on mobiilipalvelu kaikille autoilijoille ja motoristeille, jotka haluavat yksinkertaistaa pysäköintiä. Mahdollistamme mukavan, turvallisen ja tehokkaan pysäköintikokemuksen niin yksityisille autoilijoille kuin yrityspysäköijillekin. EasyPark on hyvin yksinkertainen käyttää – autoilijat käynnistävät pysäköintinsä EasyPark älypuhelinsovelluksella tai soittamalla vastaajapalveluumme. Yritys on perustettu vuonna 2001 ja sillä on palveluksessaan 85 työntekijää toimistoissaan Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Saksassa ja Italiassa.

Founded in 2001, EasyPark's mission is to enhance the parking experience, making it more convenient, effective and cost-efficient for motorists, cities and parking operators. This is achieved through offering innovative and digitalized services operated on a lean, scalable and state-of-the-art platform. EasyPark Group has 85 employees operating from offices in Sweden (HQ), Denmark, Norway, Finland and Germany. For more information, visit www. easypark.net.

PDF-tiedosto