EFG on mukana Tukholman huonekalumessuilla 2018

Uutinen   •   Joulu 20, 2017 14:55 EET

EFG European Furniture Group - 133 vuotta

EFG osallistuu jälleen Stockholm Furniture Fair -messuille helmikuussa 2018. Tapahtuma on vuosittain Tukholmassa järjestettävä maailman suurin skandinaavisen designin kohtaamispaikka. Osastomme teema on EFG European Furniture Groupin pitkä 133 vuotinen historia alalla - skandinaavinen estetiikka, älykäs design, laatu, ja pitkäkestoisuus.

Esittelemme messuilla monia uutuuksia ja ideoita moderniin toimistoon ja julkisiin tiloihin. Tervetuloa osastollemme A37:20!

Mielellään varaamme sinulle henkilökohtaisen suomenkielisen esittelyajan osastolle kahvi- tai lounas- tai iltapalatarjoilun kera. Jätä yhteydenottopyyntö sivujemme kautta ja kerro viestillä sinulle sopiva esittelyaika tai keskustele suoraan EFG-yhteyshenkilösi kanssa. Esittelyajan etukäteen varanneille saatavissa myös rajoitettu määrä maksettuja messulippuja.

Seuraa meitä myös Facebookissa ja pysy ajan tasalla kaikista tapahtumistamme. Julkaisemme uutisia messuilta koko viikon ajan.

Kommentit (0)