Matka kohti tulevaisuuden toimistoa alkoi 130 vuotta sitten

Lehdistötiedote   •   Joulu 07, 2015 15:19 EET

Keskustelu tulevaisuuden toimistoista kiihtyy edelleen. Olemme työskennelleet tulevaisuuden toimistojen parissa jo 130 vuotta ja on miellyttävää huomata, kuinka kiinnostus tehokkaiden ja luovien toimistojen suunnitteluun on kasvanut. EFG esittelee laajan valikoiman moderniin tämän päivän ja tulevaisuuden toimistoon suunniteltuja kalusteratkaisuja Tukholman huonekalumessuilla 9.-13.2.2015.

--

EFG-konsernin historia alkaa vuodesta 1885, kun valmistimme ensimmäisen yksinkertaisen, mutta laadukkaan pinnatuolimme. Tänään olemme yksi Euroopan johtavista toimistokalustealan yrityksistä. Laaja mallistomme on pitkän, monipuolisen ja taidokkaan historiamme tulos, mikä on tukenut meitä saavuttamaan menestyksen alalla. Olemme ylpeitä pitkästä kokemuksestamme ja tietotaidostamme, säilyttäen samalla nöyryyden ja uteliaisuuden. Mihin tarpeisiin ratkaisujemme tulee vastata tulevaisuuden moderneissa toimistoissa?

Muutos on tänä päivänä nopeaa, joten ratkaisumme ja tuotteemme ovat tärkeämpiä kuin koskaan. EFG toteuttaa päivittäin uusia kalusteratkaisuja, jotka vastaavat parhaalla tavalla asiakkaidemme yksilöllisiin toiveisiin ja tarpeisiin.

-Kaiken lähtökohtana ovat asiakkaat ja heidän yksilölliset tarpeensa, jotka selviävät keskustelemalla asiakkaiden henkilöstön kanssa. Näin saadaan selville, mitä he tarvitsevat tehdäkseen työnsä mahdollisimman hyvin. Tämä on koko liiketoimintafilosofiamme ydin, kertoo Marcus Westdahl, EFG European Furniture Groupin konsernijohtaja.

Sisustuksella voi olla nujertava vaikutus yrityksen suorituskykyyn ja kannattavuuteen. Mutta kun kalusteratkaisu optimoidaan eri työtehtäviin sopivaksi, sekä työtyytyväisyys että tehokkuus lisääntyvät ja yrityksen tuottavuus kasvaa.

Uudet ratkaisut, joissa teknologia integroidaan huonekaluihin, ovat esimerkki siitä, kuinka työnteosta voidaan tehdä toimivampaa ja työhyvinvointia tukevaa. Yksilötasolla se tarkoittaa uusia lisävarusteita, kuten älykäs varausjärjestelmä monitilatoimiston jaetuille työpisteille. Tilatehokkaan suunnittelun avulla saadaan toimistoon lisätilaa ilman, että se tuntuu täyteen ahdetulta.

Toinen merkittävä asia on ääniympäristö. Uusin ratkaisumme on EFG Surround, ”huone huoneessa -ratkaisu”, jonka avulla saadaan tehokasta työtilaa yksilötyöskentelylle sekä palavereille.

-Äänenvaimennukseen on omat erityistuotteensa, mutta uskomme että lähes kaikkien huonekalujen avulla voidaan parantaa akustiikkaa, sanoo Marianne Dahl, EFG:n suunnittelu- ja tuotekehityspäällikkö.

EFG:n joustavaan valikoimaan kuuluu yli 3500 standardituotetta. Ihmiset ovat keskiössä – huonekalut ovat kauniita, toimivia, pitkäkestoisia, innovatiivisia ja joustavia. Pystymme valmistamaan myös sovellustuotteita ja olemme avoimina asiakkaiden omille ideoille. Asiakaspalvelumme on henkilökohtaista ja ensiluokkaista.

Haluisitko sinä nähdä ja tietää lisää tulevaisuuden moderneista toimistoista? Tervetuloa osastollemme A37:20 Stockholm Furniture & Light -messuille 2016.

EFG:llä on lähes 450 työntekijää. Luomme viihtyisiä ja toimivia työpaikkoja. Toimitamme kalustusratkaisuja eri puolelle maailmaa. Juuremme ovat Ruotsin Smålandin huonekaluteollisuudessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsissa ja meillä on tytäryhtiöitä kaikissa pohjoismaissa sekä Isossa-Britanniassa. Tämän lisäksi meillä on laaja verkosto jälleenmyyjiä Euroopassa, Lähi-idässä ja Japanissa.

Yhteystiedot:

Marcus Westdahl, CEO

marcus.westdahl@efg.se +46 140 67 525

Marianne Guriby Dahl, Manager Product Development

marianne.dahl@efg.se +46 76 536 7508

Craig Howarth, Group Commercial Director

craig.howarth@efg.se +46 140 67 534

EFG (European Furniture Group) on Euroopan suurimpia toimisto- ja julkisten tilojen kalustetoimittajia. Tavoitteemme on luoda lisäarvoa yksilöllisillä työympäristöratkaisuilla, jotka tukevat asiakkaidemme toimintaa ja yrityskuvaa. EFG:n laaja mallisto tarjoaa joustavat, inspiroivat ja pitkäkestoiset kalusteratkaisut jokaiseen tilaan ja tarpeeseen. EFG Toimistokalusteet Oy palvelee asiakkaitamme Suomessa. Toteutamme myös asiakkaidemme toivomat sovellus- ja erikoistuoteratkaisut. Tämän kokonaisuuden hallinta antaa meille vankan kilpailuedun alalla.

Kommentit (0)