Yle Live: Norah Jones - Yle TV2 sunnuntaina 15.7. klo 22.30

Lehdistötiedote  •  2012-07-02 11:53 EEST

Pian Suomeen saapuva huippuartisti Norah Jones esiintyi 22.5. Kööpenhaminassa uuden levynsä Skandinavian julkistamistilaisuudessa. Ohjelmistossa oli musiikkia uudelta "Little Broken Hearts" -levyltä ja aiemmilta hittialbumeilta. Yle Liven ohjelma sisältää sekä huippulaadukkaan konsertin että harvinaisen haastattelun.

Norah Jones nousi kuuluisuuteen vuonna 2002 albumillaan "Come away with me". Nyt kymmenen vuotta myöhemmin konsertin yhteydessä kuvatussa intiimissä haastattelussa Norah Jones kertoo sydänsuruistaan, nuorella iällä saavutetusta menestyksestään ja yhteistyöstään muusikko Dangermousen kanssa.

Esiintymisen ja haastattelun sisältävä ohjelma on maustettu lyhyellä reportaasilla konsertin rakentamisesta ja yleisön tunnelmista.

Viidellätoista kameralla kuvattu konsertti sisältää 15 biisiä "Come away with me" -albumin klassikoista uuden levyn lauluihin. Musikaalisesti äärimmäisen lahjakas Jones nähdään lavalla paitsi laulamassa myös soittamassa kolmea eri instrumenttia: koskettimia, kitaraa ja pianoa.

Tuotanto: Tanskan televisio.

Norah Jones – Little Broken Hearts

EMI Finland is a division of EMI Music which belongs to EMI Group. EMI Music is one of the top global recorded music companies, operating directly in nearly 50 countries worldwide, with licensees in a further 20.

EMI Finland has operated in Finland since 1972 signing and developing local artists, marketing and promoting both local and EMI Music’s international artists, and distributing their talent and music to customers. Through consistent and long term success EMI Finland has built up an outstanding local catalogue of recorded music covering almost all genres.

Kommentit (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom