Fingridin Vuoden Rakentaja -palkinto Empoweriin

Uutinen   •   Touko 23, 2014 13:48 EEST

Fingrid Oyj on palkinnut toimittajiensa keskuudesta valittavan Vuoden Rakentajan.
20.4.2014 pidetyssä tilaisuudessa vuoden 2013 Rakentaja-palkinto myönnettiin
Empowerin työmaapäällikkö Tomi Saloselle.

Tomi Salonen on toiminut keskeisissä työmaatehtävissä useissa Fingridin sähköasemaprojekteissa.

Fingridin perustelut Tomin valinnalle Vuoden Rakentajaksi ovat seuraavat:
Tomi Salosen toiminnalle on luonteenomaista joustava, rehti ja vastuullinen asenne yhteisen työmaan hoitoon. Hän on kyvykäs organisoija ja kannustava esimerkki niin omille asentajille kuin yhteistyökumppaneille. Perusteellisella valmistautumisella Tomin työryhmä hoiti Loviisassa erityisen kriittisen katkaisijavaihdon laatu- ja aikataulutavoitteet loistavasti saavuttaen.

Tuntuu aina mukavalta, kun saa huomionosoituksen tilaajalta. On kuitenkin muistettava että tämä on tiimityötä, jonka taustalla on ollut työmaan kärkihenkilöitä ja projektipäälliköiden tuki. Vaikka palkinto tulikin minulle, katson tämän huomionosoituksena koko tiimille”, Tomi Salonen sanoo.

Nyt myönnetty palkinto on hieno kiitos sekä Tomi Saloselle henkilökohtaisesti hyvin tehdystä työstä, että myös Empowerille siitä pitkäjänteisestä työstä, jota tehokkaiden rakentamisen ja kunnossapidon palveluiden tuottamiseksi asiakkaidemme liiketoiminnan strategiseksi tukemiseksi on yrityksessämme tehty.

Empower konserniviestintä

Kommentit (0)