Verkosto 2017 -messut Tampereella 25.–26.1.2017

Empower on mukana sähkö- ja tietoverkkoliiketoiminnan ammattitapahtumassa Verkosto 2017 -messuilla Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa 25.–26.1.2017.

Tänä vuonna teemojamme ovat muun muassa sähköaseman 3D-mallintaminen ja sen hyödyntäminen omaisuuden hallinnassa, voimajohtosuunnittelu, tuulipuistojen ja sähkön jakeluverkkojen verkonhallinta palveluna, energiamittausten laadunhallinta, älykäs ulko- ja teollisuusvalaistus, kuituverkkorakentaminen sekä aktiivinen työturvallisuus.

Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan palveluihimme messuosastolle A 328! Tarjolla on monipuolisesti erilaista ohjelmaa. Osastollamme pääset esimerkiksi seuraamaan ja kokeilemaan kuituhitsausta, tarkastelemaan sähköasemia 3D-ohjelmistolla ja katsomaan älykkäiden valaisimien ohjausta tabletin avulla!

Empower-tietoiskut

Kerromme ratkaisuistamme myös tietoiskuissa yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Kattilalaakso, avoin kuitu, kuinka 1+1 = 3

ke 25.1.2017 10.30–11.00, tietoiskualue 1, A-halli

Johtaja Taina Kovanen TeliaSonera Oyj:stä esittelee toimintamallin, jolla Sonera, Empower ja Osuuskunta Kattilalaakson valokuidut rakensivat yhteistyössä kuituliittymät Kattilalaaksoon avoin kuitu -periaatteella. Tietoiskun alustaa toimitusjohtaja Mikko Vaahersalo Empower TN Oy:stä.

Sähköaseman tietomallinnus ja sen hyödyntäminen rakentamisessa, saneerauksissa ja kunnonhallinnassa

ke 25.1.2017 14.30–15.00, tietoiskualue 1, A-halli

Tietoiskussa käsitellään kokemuksia sähköaseman tietomallintamisen prosessista ja tietomallintamisen hyödyntämistä sähköasemien rakentamisessa ja saneerauksissa sekä kunnonhallinnassa. Aiheesta kertoo kunnossapitopäällikkö Otto Norokorpi Empower PN Oy:stä.

Tehokkuutta AMR-mittareiden elinkaarenhallintaan

to 26.1.2017 12.00–12.30, tietoiskualue 1, A-halli

Mittauspäällikkö Juha Kaariaho Kymenlaakson Sähköverkko Oy:stä kertoo AMR-mittareiden elinkaarenhallinnasta verkkoyhtiön näkökulmasta sekä Empower IM Oy:n palveluiden tuomista hyödyistä. Tietoiskun alustaa Empower IM Oy:n myyntipäällikkö Juha Kiukas.

Aktiivinen työturvallisuus, EmSafe-palvelu

ke 25.1.2017 13:00–13:30, tietoiskualue 2, E-halli

to 26.1.2017 13:00–13:30, tietoiskualue 2, E-halli

Empower esittelee EmSafe-palvelua, jolla voi seurata ihmisten ja koneiden liikkumista työskentelyalueella. Järjestelmä varoittaa ihmisistä koneiden välittömässä läheisyydessä. Järjestelmään kertyy tietoa, jota voidaan käyttää työturvallisuuden suunnittelussa työturvallisuusriskien kartoittamisessa ja ennaltaehkäisemisessä. Tietoiskun pitää Empower IN Oy:n Sami Lahtinen, johtaja, myynti ja kehitys.

Tervetuloa kuuntelemaan!

Lisätietoja Verkosto-tapahtumasta: http://www.verkostomessut.fi/.