Epsonin asennettavien projektorien EB-L1000-mallistoon uusia jopa 15 000 lumenin malleja

Lehdistötiedote   •   Helmi 28, 2017 10:00 EET

EB-L1555U

Parantunut kirkkaus, lisää ominaisuuksia sekä tuttu luotettavuus ja joustavuus

Epson on tänään julkistanut kiinteästi asennettavien 3LCD-laserprojektorien markkinoita hallitsevaan tuoteperheeseensä kahdeksan uutta mallia. Saataville tulee nyt mm. 15 000 lumenin SXGA-tarkkuuden malleja, joissa on myös kuvan etätallennus diagnostiikkatarkoituksiin. Tarkkuuden ja rungon värin voi valita kahdesta vaihtoehdosta. Liitäntätapoja ovat esimerkiksi HDBaseT, HDMI, DVI ja komponentti.

Uutuusmallit ovat EB-L1755U, EB-L1750U, EB-L1715S, EB-L1710S, EB-L1555U, EB-L1550U, EB-L1515S ja EB-L1510S. Kuvan kirkkaus on joko 15 000 tai 12 000 lumenia ja tarkkuus WUXGA tai SXGA+. Jälkimmäinen tarkkuusvaihtoehto on Epsonin laser­projektoreissa uusi – samoin kuin mahdollisuus valita laitteeseen musta tai valkoinen runko.

Kaikissa uusissa projektoreissa on runsas valikoima ominaisuuksia kuten nykyisissä malleissakin: esimerkiksi loistava liitettävyys, suuri kontrasti, 360 asteen asennus ja vapaasti valittava heijastuskulma. Joissakin malleissa on terävimmän mahdollisen kuvan varmistava 4K-skaalaustekniikka. Lisäksi projektorit tukevat Epsonin laajaa objektiivi­valikoimaa, johon tulee uutuutena erittäin lyhyen heijastusetäisyyden vaihtoehto.

Epson Europen tuotepäällikkö Daniel Rose kertoo tuoteperheen uutuuksista näin: ”AV-ammattilaiset ovat pyytäneet meiltä kahta asiaa – lisää kirkkautta ja lisää ominaisuuksia – jotta laitteet soveltuisivat mahdollisimman moniin eri olosuhteisiin. Parhaimmillaan 15 000 lumenin kirkkauteen yltävät EB-L1000-tuoteperheen uudet mallit ylittävät nämä toiveet. Helpon ja joustavan asennuksen sekä vähäisen ylläpitotarpeen ansiosta projektorit ovat todella houkutteleva vaihtoehto kaikenlaisiin AV-projekteihin.”

EB-L1000-tuoteperheen kahdeksan uutuusmallia tulevat saataville marraskuussa 2017.

Ominaisuudet EB-L1755U EB- L1750U EB-L1715S EB-L1710S EB-L1555U EB-L1550U EB-L1515S EB-L1510S
Kirkkaus, lumenia 15 000 15 000 15 000 15 000 12 000 12 000 12 000 12 000
Rungon väri Musta Valk. Musta Valk. Musta Valk. Musta Valk.
Ominaistarkkuus WUXGA WUXGA SXGA+ SXGA+ WUXGA WUXGA SXGA+ SXGA+
Ominaiskontrastisuhde2 000:1
4K-skaalaustekniikka

Kuvan etätallennus sisäisellä kameralla
Jopa 20 000 tunnin huoltoväli
Monipuolinen liitettävyys: esim. HDBaseT, HDMI, DVI ja komponentti
Helppo asennus (360⁰), heijastuskulma vapaasti valittavissa
SDI-tuloliitäntä

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050

PDF-tiedosto