Pääsiäiskortti siirtokuvasta ja muita luovia ideoita pääsiäisaskarteluun

Lehdistötiedote   •   Helmi 22, 2017 09:00 EET

Pääsiäisaskartelua

Itse askarreltu kortti lämmittää saajaa eri tavalla kuin ostettu – lisäksi askartelu on hauskaa. Tulostinyhtiö Epson tarjoaa monia hauskoja, luovia ja hyödyllisiä vinkkejä pääsiäiskorttien ja -koristeiden tekoon.

Pääsiäiskortteihin saa henkilökohtaisemman otteen askartelemalla ne itse. Itsetehtyjä koristeita ihailee ja esittelee mieluummin kuin vuoden varastossa lojuneita, kulahtaneita muovitipuja. Jos haluaa välttää liian kotikutoista vaikutelmaa, kannattaa ottaa avuksi nykyteknologia ja tulostaa valmiit korttipohjat tai koristeaihiot. Tulostinvalmistaja Epson ojentaa auttavan kätensä tarjoamalla lukuisia hauskoja pohjia pääsiäiskorteille ja -koristeille. Tässä muutama vinkki luovaan askarteluun:

Tulosta siirtokuva korttiin tai printtaa korttipaperille

Tulostamalla itse otetun kuvan korttiin saa luotua yksilöllisen ja persoonallisen jäljen. Kuvan tulostamisen voi toteuttaa myös huomattavasti jännittävämmin kuin miltä äkkiseltään kuulostaa. Kuvan voi tulostaa esimerkiksi IRON-ON-TRANSFER-paperille, jolloin kuvasta tulee silitettävä siirtokuva. Tämä mahdollistaa esimerkiksi kankaan hyödyntämisen korttimateriaalina, minkä lisäksi kuvasta voi tehdä esimerkiksi oman paidan. Hieman perinteisempään makuun sopii sen sijaan DOUBLE-SIDED MATTE -paperi, joka soveltuu erityisesti korttien tulostamiseen. Näin lopputulos on ulkoasultaan kuin kaupasta ostettu kortti, mutta hienompi. Paras laatu saadaan tietysti tulostamalla kuvat Epsonin valokuvatulostimella. Kotikäyttöön sopivia valokuvatulostinmalleja ovat esimerkiksi Expression Photo XP-760 ja Expression Photo XP-960.

Käytä pirteitä valmispohjia tai hyödynnä hauskaa sovellusta

Hauska vaihtoehto pirteään korttiin tai pääsiäiskorttien askarteluun saadaan hyödyntämällä Epsonin valmiita pohjia. Epson UK:n sivuilla on tarjolla monia tulostettavia pääsiäiskorttipohjia, pääsiäiskoristeita, munakuppeja ja lautasliinan pidikkeitä.

Hyödyntämällä Epsonin Creative Print -sovellusta, voi luovuuden lähteenä käyttää kätevästi matkapuhelimella, tabletilla tai vaikka Facebookissa olevaa kuvasisältöä. Sovelluksella pystyy lisäksi luomaan mukautettuja kortteja ja kirjepaperimalleja tai vaikkapa muuntaa valokuvat hauskaksi värityskirjaksi!

Luovia ideoita askartelijoille valokuvakehyksestä 3D-pääsiäispupuun

Epson-klubin sivustolla on lukuisia luovia ideoita lapsille ja aikuisille. Joukossa on pääsiäisaiheinen osio, josta voi tulostaa kolmiulotteisen pääsiäispupun tai -munan, pääsiäisaiheisia värityspohjia, sokkelotehtäviä, sanalöytötehtäviä, pääsiäispupuorigamin, pupunkorvavalokuvakehyksen ja monia muita hauskoja pääsiäisaiheisia askartelupohjia.

Toimittajalle

Tietoja EpsonistaEpson on kansainvälinen teknologian edelläkävijä, jonka tavoitteena on yhdistää ihmiset, asiat ja tiedot alkuperäisten tehokkaiden, kompaktien ja tarkkojen tekniikkojensa avulla. Yritys, jonka tuotevalikoimaan kuuluu muun muassa mustesuihkutulostimia, digitaalisia tulostusjärjestelmiä, 3LCD-projektoreita, älylaseja, tunnistusjärjestelmiä ja teollisuusrobotteja, on sitoutunut edistämään innovaatiota ja ylittämään asiakkaiden odotukset mustesuihkutulostuksen, visuaalisen viestinnän, puettavan tekniikan ja robotiikan alueilla.
Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 93 yrityksestä, joissa työskentelee lähes 72 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta paikallisiin yhteisöihin ja ympäristönsuojeluun.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä, ja sen myynti tilivuonna 2014 oli 1 551 miljoonaa euroa. http://www.epson.fi

Ympäristövisio 2050

Tietoja Epsonista

Epson on kansainvälinen innovaatioiden edelläkävijä, jonka tarjoamien tuotteiden valikoima ulottuu mustesuihkutulostimista ja -tulostusjärjestelmistä, 3LCD-projektoreista sekä teollisuusroboteista tunnistimiin ja muihin mikrolaitteisiin. Epsonin tavoitteena on ylittää asiakkaidensa odotukset luomalla pienikokoisia ja energiaa säästäviä tarkkuuslaitteita niin yritysten, kotikäyttäjien, kaupallisten toimijoiden kuin teollisuudenkin käyttöön.

Japanissa sijaitsevan Seiko Epson Corporationin johtama Epson-konserni koostuu eri puolilla maailmaa sijaitsevista 94 yrityksestä, joissa työskentelee yli 73 000 työntekijää. Epsonilla ollaan ylpeitä yrityksen jatkuvasta panostuksesta ympäristönsuojeluun ja paikallisiin yhteisöihin.

Tietoja Epson Europesta

Amsterdamissa sijaitseva Epson Europe B.V. on konsernin Euroopan, Lähi-idän, Venäjän ja Afrikan toimintojen päämaja. Epson Europe työllistää 1 700 henkilöä ja sen myynti tilivuonna 2013 oli 1 517 miljoonaa euroa

Ympäristövisio 2050

PDF-tiedosto