Eteran hallintoneuvostoon kaksi uutta jäsentä

Uutinen   •   Touko 08, 2014 20:30 EEST

Eteran varsinainen yhtiökokous pidettiin torstaina 8.5.2014. Yhtiökokous valitsi Eteran hallintoneuvostoon kaksi uutta jäsentä. Erovuoroisista jäsenistä hallintoneuvostossa jatkavat kaikki kolmetoista.

Eteran hallintoneuvoston uusiksi jäseniksi valittiin StaffPoint Oy:n toimitusjohtajaAri Kuneliusja YIT Oyj:n henkilöstöjohtajaPii Raulo.

Erovuoroisista jäsenistä valittiin uudelleen Rakennusliitto ry:n työehtotoimitsijaMarkus Ainasoja, SAK ry:n strategia- ja hallintojohtajaEija Hietanen, VRJ Group Oy:n hallituksen puheenjohtajaOlavi Järvenpää, Lemminkäinen Infra Oy:n toimitusjohtajaHarri Kailasalo, NCC Rakennus Oy:n henkilöstöjohtajaKristiina Kero, SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtajaTimo Nieminen, N-Clean Oy:n toimitusjohtajaRauno Nurmi, Ammattiliitto Pron palvelusektorin johtajaTuovi Orpana, Lujatalo Oy:n toimitusjohtajaArto Pohjonen, Raahen Rakennuskolmio Oy:n varatoimitusjohtajaEija Sorjamaa, Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry:n liittosihteeriArto Sorvali, Nordic Waterproofing Oy:n toimitusjohtajaJaakko Tuominenja Rakennustoimisto Kenno-Rakenne Oy:n toimitusjohtajaTom Walldén.

Eteran hallintoneuvostoon kuuluu 28 jäsentä, jotka varsinainen yhtiökokous valitsee kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Ehdotuksen hallintoneuvostoon valittavista jäsenistä tekee vaalivaliokunta.

Yhtiölakimies Mikko Määttä, p. 010 553 3333 tai 050 599 3648, etunimi.sukunimi@etera.fi