Etera on mukana uudessa hoivakiinteistöihin sijoittavassa kiinteistöpääomarahastossa

Lehdistötiedote   •   Kesä 07, 2013 20:47 EEST

Etera on mukana uudessa, Trevian Asset Management Oy:n perustamassa kiinteistöpääomarahastossa.

Trevian Care I -rahaston strategiana on sijoittaa hoiva-alan, palveluasumisen tai päiväkotien käyttöön soveltuviin kiinteistöihin Suomessa.

Käynnistysvaiheessa rahasto ostaa 15 kiinteistökohdetta Eteralta ja Varmalta. Nyt hankitun portfolion investointiarvo on lähes 100 miljoonaa euroa.

Trevian Care I -rahaston tavoitekoko on yli 200 miljoonaa euroa. Tavoitteena on näin muodostaa Suomen suurin hoiva-alan kiinteistöihin sijoittava kiinteistöpääomarahasto. Rahastoa tullaan kasvattamaan ostamalla markkinoilta uusia hoiva-alan kiinteistöjä tai portfolioita. Perustetun kiinteistöpääomarahaston taustalla on suomalaisia institutionaalisia sijoittajia.

Lisätiedot:
Kiinteistöjohtaja Timo Sotavalta, p. 040 732 5577, etunimi.sukunimi@etera.fi