Eteran hallintoneuvostoon kaksi uutta jäsentä

Lehdistötiedote   •   Touko 08, 2014 10:00 EEST

Eteran varsinainen yhtiökokous pidettiin torstaina 8.5.2014. Yhtiökokous valitsi Eteran hallintoneuvostoon kaksi uutta jäsentä. Erovuoroisista jäsenistä hallintoneuvostossa jatkavat kaikki kolmetoista.

Eteran hallintoneuvoston uusiksi jäseniksi valittiin StaffPoint Oy:n toimitusjohtaja Ari Kunelius ja YIT Oyj:n henkilöstöjohtaja Pii Raulo.

Erovuoroisista jäsenistä valittiin uudelleen Rakennusliitto ry:n työehtotoimitsija Markus Ainasoja, SAK ry:n strategia- ja hallintojohtaja Eija Hietanen, VRJ Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Olavi Järvenpää, Lemminkäinen Infra Oy:n toimitusjohtaja Harri Kailasalo, NCC Rakennus Oy:n henkilöstöjohtajaKristiina Kero, SRV Yhtiöt Oyj:n varatoimitusjohtaja Timo Nieminen, N-Clean Oy:n toimitusjohtaja Rauno Nurmi, Ammattiliitto Pron palvelusektorin johtaja Tuovi Orpana, Lujatalo Oy:n toimitusjohtajaArto Pohjonen, Raahen Rakennuskolmio Oy:n varatoimitusjohtaja Eija Sorjamaa, Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT ry:n liittosihteeriArto Sorvali, Nordic Waterproofing Oy:n toimitusjohtaja Jaakko Tuominen ja Rakennustoimisto Kenno-Rakenne Oy:n toimitusjohtajaTom Walldén.

Eteran hallintoneuvostoon kuuluu 28 jäsentä, jotka varsinainen yhtiökokous valitsee kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Ehdotuksen hallintoneuvostoon valittavista jäsenistä tekee vaalivaliokunta.

Yhtiölakimies Mikko Määttä, p. 010 553 3333 tai 050 599 3648, etunimi.sukunimi@etera.fi