​Eteran toimitilavuokralaiset ovat tutkitusti tyytyväisiä

Lehdistötiedote   •   Joulu 11, 2013 22:26 EET

Etera osoittautui erinomaiseksi vuokranantajaksi vuoden 2013 toimitilojen asiakastyytyväisyysvertailussa. Lisäksi sijoitus kipusi vielä entisestään. Eteran vuokralaiset ovat selvästi keskivertoa tyytyväisempiä Eteran tarjoamiin tiloihin. Mukana kyselyssä oli 19 suuren vuokranantajan asiakkaita.

Eteran vuokralaiset kokevat, että tilat ja pohjaratkaisut vastaavat heidän tarpeitaan. Vuokranantajana Eteraa pidetään luotettavana ja asiakaspalvelua sujuvana. Tilojen hinta-laatusuhde on kohdallaan. Myös kiinteistöjen hoito ja huolto saavat verrokkeja paremmat arviot.

Ympäristöasiat otetaan vakavasti

Ympäristövastuullisuus on merkittävää toimitiloja vuokraaville. Vastaajista 69 prosenttia kokee ympäristöasiat tärkeinä tai erittäin tärkeinä. Yli puolet vastanneista asettaa vuokraamilleen tiloille ja niihin liittyville palveluille ympäristövaatimuksia.

Ympäristövaikutukset huomioidaan Eterassa sekä rakennuttamisessa että rakennusten ylläpidossa. Etera edellyttää uusilta rakennuttamiltaan toimistokohteilta ympäristösertifiointia. Myös vanhempien kohteiden energiatehokkuutta parannetaan määrätietoisesti.

Asiakastyytyväisyystutkimuksen teki KTI Kiinteistötieto Oy. Puhelinhaastatteluin tutkittiin satakunta Eteran vuokralaista.

Lämpimät kiitokset vastaajille. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä.