KUTSUMUISTUTUS: Tervetuloa tutustumaan Vettoriin, Varsinais-Suomen uuteen päivystävään eläinsairaalaan

Lehdistötiedote   •   Touko 02, 2018 05:00 EEST

Tervetuloa tutustumaan uuteen, Varsinais-Suomen suurimpaan ja moderneimpaan eläinsairaalaan Vettoriin Raisioon, osoitteeseen Purokatu 3, huomenna torstaina 3.5. kello 9–11.

Vuonna 1998 eläinlääkärit Sari ja Mikael Granholm sekä Tuula Soini perustivat Raisioon Purokadulle kaupungin ensimmäisen yksityisen eläinlääkäriaseman. Klinikka nimettiin Vettoriksi ja se työllisti perustajaeläinlääkäreiden lisäksi yhden hoitajan.

Nyt, 20 vuotta myöhemmin, Vettori avaa jälleen ovensa Purokadulla Varsinais-Suomen suurimpana ja moderneimpana pieneläinsairaalana. Uusi huippuvarusteltu eläinsairaala työllistää noin 20 eläinlääkäriä, joukossa useita eläinlääkinnän eri alojen erityisosaajia, sekä lähes 50 muuta työntekijää hoitajista asiakaspalveluun ja välinehuoltajiin.

Tilaisuudessa klinikan johtaja, eläinlääkäri Mikael Granholm kertoo Vettorin värikkäistä vaiheista ja esittelee uuden eläinsairaalan modernit tilat sekä palvelut. Esittelykierroksen jälkeen mahdollisuus haastatteluun joko suomeksi tai ruotsiksi. Paikalla on myös pitkäaikainen asiakas Katja Vesa mukanaan Evidensian Raision klinikalla vuosien varrella hoidettuja kissapotilaita. Tapahtumassa on tarjolla aamiaista.

Ilmoittautuminen tänään keskiviikkona 2.5. klo 12 mennessä sähköpostitse osoitteeseen suvi.m.salminen@evidensia.fi tai puhelimitse numeroon 050 414 5990.

Asiakkaidensa arvostama Vettori on vuosien saatossa kasvanut pienestä lähiklinikasta tärkeäksi osaksi Suomen ja koko Euroopan suurinta eläinlääkäriasemien verkostoa. Eläinsairaala tarjoaa Turun alueen pieneläinpäivystyksen ja palvelee lemmikkejä ja omistajia kattavasti koko Varsinais-Suomen alueelta vuoden jokaisena päivänä, vuorokauden ympäri.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan!

Evidensia Eläinlääkäripalvelut on Suomen suurin eläinlääkäripalveluiden verkosto, jossa työskentelee lähes 700 eläinlääkinnän ammattilaista yli 40 eläinlääkäriasemalla ja eläinsairaalassa yli 30 paikkakunnalla Helsingistä Rovaniemelle. Hoidamme koiria, kissoja ja eksoottisia eläimiä. Monipuolisena ja valtakunnallisena eläinlääkäreiden ja hoitajien verkostona meillä on mahdollisuus olla lemmikkien ja omistajien apuna niin arjessa kuin hädän hetkellä. Evidensia Eläinlääkäripalvelut on osa eurooppalaista IVC-konsernia. Tarjoamamme eläinlääkäripalvelut perustuvat suomalaiseen huippuosaamiseen.