Monimuotoisuusjohtamisen opintomatka meneillään Kööpenhaminassa – tutustu hyviin käytäntöihin!

Tänään starttaa kolmatta kertaa FIBSin monimuotoisuusverkoston kansainvälinen monimuotoisuusjohtamisen opintomatka, joka toteutetaan tänä vuonna yhteistyössä Tanskan monimuotoisuusverkoston kanssa suuntautuen Kööpenhaminaan. Matkalla opitaan lisää monimuotoisuusjohtamisesta, jaetaan oppeja ja kokemuksia, keskustellaan haasteista ja benchmarkataan uusien tuttujen ja kollegoiden kanssa, sekä toki vahvistetaan eri maiden monimuotoisuusverkostojen yhteistyötä. Mukana ovat tänä vuonna verkoston aktiiviset jäsenet DNA, Manpower, MPY Palvelut ja Tokmanni. Lue alta, mitä näissä yrityksissä on tehty monimuotoisuusjohtamisen saralla:

DNA: Paras duuni -hankkeella voittajajoukkueeksi
DNA herätteli henkilöstöään havainnoimaan omia työyhteisötaitojaan ja kehittämään niitä, jotta DNA:sta tulisi entistäkin parempi, yhteistyölle, yksilöllisille vahvuuksille ja moniarvoisuudelle perustuva työpaikka.

Manpower: Palkkatuettu henkilöstövuokraus
ManpowerGroupin palkkatuettu henkilöstövuokraus tarjoaa konkreettisen palvelun, joka lisää erityisesti nuorten, vastavalmistuneiden, yli 50-vuotiaiden, pitkäaikaistyöttömien sekä osatyökykyisten työllistymismahdollisuuksia.

MPY Palvelut: Meitä on moneksi - tehdäänkö erilaisuudesta kilpailukeino?
MPY Palvelut bloggaa siitä, kuinka erilaisista ihmisistä työyhteisössä voidaan tehdä voimavara.

Tokmanni: Joustavilla työjärjestelyillä terveempi työelämä
Tokmannin joustavan työn toimintamalli tukee osatyökykyisten työelämässä pysymistä tarjoamalla heille moninaisempia ja joustavampia työtehtäviä.

Tutustu myös muihin jäsenten hyviin käytäntöihin: http://www.fibsry.fi/fi/palvelut/teemaryhmat/monimuotoisuusverkosto/jasenten-hyvat-kaytannot-2

• monimuotoisuus
  • fibs