Almondy Mousse -kakut kruunaavat juhlapöydän

Lehdistötiedote  •  2012-03-15 13:38 EET

Almondy tuo kevään juhlakauden koittaessa pakastealtaisiin uudet, herkulliset Almondy Mousse -kakut. Juhlavissa ja näyttävissä kakuissa on kolme herkullista makuvaihtoehtoa: Sitruuna-, Suklaa- ja Mansikkamoussekakku.

Uusissa Moussekakuissa on Almondyn tuttu mantelipohja, jonka päällä on runsas kerros moussea ja kakun kruunaava kuorrutus. Almondy Sitruunamoussekakku sisältää sitruunarahkaa ja tuoretta sitruunamoussea kuorrutettuna sitruunaisella valkosuklaalla. Lisäksi kakun päällä on rapeita sitruunacrispejä. Almondy Suklaamoussekakku on täyteläistä suklaatryffeliä ja suklaamoussea kuorrutettuna tummalla suklaalla. Almondy Mansikkamoussekakku koostuu mansikkahillosta ja -moussesta kuorrutettuna mansikkaisella valkosuklaalla. Kakut ovat muiden Almondy-kakkujen tavoin gluteenittomia. Kakuissa ei ole säilöntäaineita eikä keinotekoisia väriaineita.

”Näyttävät Almondy Mousse -kakut tuovat konditorian pakastealtaisiin. Kakun juhlava ja arvokas ulkonäkö kiinnittää huomion. Olemme saanet paljon erinomaista palautetta kakkujen mausta, modernista ulkonäöstä ja koostumuksesta”, kertoo Almondyn markkinointipäällikkö Timo Aaltonen.

Almondy Mousse -kakut sopivat viimeistellyn ja tyylikkään koristelunsa ansiosta monenlaisiin juhlahetkiin. Lisäksi kakuilla loihtii hetkessä juhlavan tunnelman päivälliselle. Nopeasti tarjoiluvalmis, herkullinen kakku helpottaa juhlan emännän tai isännän valmisteluja ja antaa aikaa nauttia vieraiden seurasta.

Kaikki Almondyn vastustamattomanmakuiset kakut ovat gluteenittomia. Alkuperäisellä, 1890-luvulta peräisin olevalla suosikkireseptillä valmistettu mantelikakku on vuosien mittaan saanut rinnalleen sisaruksia: muun muassa mantelikakun tummasta suklaasta, DAIM-mantelikakun ja hedelmäisiä juustokakkuja.

Almondy Mousse -kakut ovat saatavilla pakastealtaissa huhtikuusta alkaen. Hinta noin 6,50–7,50 euroa. Yhdestä kakusta riittää herkuteltavaa noin kahdeksalle hengelle.

Kuvia on myös osoitteessa http://imagebank.almondy.com/

Lisätietoja tuotteesta:

Anni Palmio

Findus Finland Oy

anni.palmio@fi.findus.com

Kuvatiedustelut

Susanna Nipuli

Hill and Knowlton Finland Oy

susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja marmeladit tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Word-tiedosto

Kommentit (1)

Ostimme yhtenä päivänä sekä sitruunakakun että suklaakakun, koska halusimme pitää kahvikutsut entiselle vuokraisäntäparille, jonka miehelle eivät viljatuotteet sovi.

- Atro Niiniluoto - 2013-08-03 22:53 EEST

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom