Pakkasesta laadukkaita ja herkullisia aineksia jokaiselle aterialle!

Finduksen kevään uutuuksia ovat höyryttämällä valmistuvat rapeat vihannekset ja gratinoidut Gastro-kalafileet. Herkullisia lisäkkeitä aterialle saa uusista kermaisista ja täyteläisistä risottouutuuksista ja grillikasviksista sekä hauskoista Peruna-aakkosista. Maistuvat ja vaivatta valmistuvat uutuudet vapauttavat kotikokin aikaa myös muihin arjen askareisiin. Kaikki Findus-pakasteet ovat säilöntäaineettomia.

Höyryävän Hyvät -vihannekset höyrypussissa

Findus tuo ensimmäisenä Suomeen uudet höyrypussissa valmistettavat vihannekset. Rapeiden ja maukkaiden kasvisten valmistaminen luonnistuu näppärästi Höyryävän Hyvät -vihannesten ansiosta. Vihannekset on pakattu annospusseihin, joissa vihannekset höyrytetään mikroaaltouunissa. Kun vihannekset kypsennetään höyryttämällä, niissä säilyy paremmin vitamiinit, rapea rakenne ja herkullinen maku.

Höyryävän Hyviä -vihanneksia löytyy neljä eri vaihtoehtoa. Rustiikki-mix on parsakaalin, kukkakaalin ja keltaisen porkkanan värikäs sekoitus, joka piristää annosta ja rouskuu kivasti hampaissa. Muita vaihtoehtoja ovat Papu-Sokerihernemix, Parsakaali ja Vihreät Pavut. Vihannekset ovat valmiiksi maustettuja ja sopivat erinomaisesti lisäkkeeksi monenlaisiin annoksiin. Kokonaiset pavut koristavat pihvi- tai risottoannoksen, kun taas parsakaaleista saa kivan lisän salaattiin.

300 gramman pakkauksessa on kaksi annospussia ja yhdestä annospussista valmistuu 2 minuutissa mikrossa herkullinen vihanneslisäke yhteen annokseen. Pakkauksen hinta on noin 2,50 euroa.

Gastro-gratinoidut kalafileet kahdelle

Gastro-kalatuotteet ovat laatua ja makua arvostavan ruokailijan valinta. Gastro-tuotteet valmistetaan korkealaatuisista raaka-aineista. MSC-sertifioidut alaskanseitifileet on kuorrutettu tarkoin valikoiduilla mausteilla. Yhdestä pakkauksesta valmistuu alle puolessa tunnissa maistuva illallinen kahdelle. Makuvaihtoehtoja on kaksi erilaista, joissa kalafileet on gratinoitu herkullisilla kastikkeilla sekä paahdetuilla leivänmuruilla. 340 gramman pakkauksen hinta on noin 4,50 euroa.

Thai Crust – Kalafileet raikkaalla Thai-kastikkeella, jossa on käytetty perinteisiä Thai-mausteita kuten limettiä, chiliä ja korianteria.

Cheese & Mustard – Kalafileet täyteläisellä cheddar- ja gruyére-juustoista valmistetulla kastikkeella, jossa on käytetty lisäksi Dijon-sinappia.

Findus Risotot tekevät haastavasta helppoa!

Risoton valmistaminen saattaa olla joskus haastavaa. Se vaatii keskittymistä ja aikaa lieden äärellä. Finduksen uutuusrisotot ovat hetkessä valmiita ja sopivat mainiosti arkeen. Risotoissa on täyteläistä makua ja kermainen koostumus. Risottovaihtoehtoja on kaksi erilaista ja molemmat valmistuvat kattilassa noin 8 minuutissa.  500 gramman pakkauksen hinta noin 4 euroa ja siitä riittää 2–4 annokseen.

Parsarisotto & herneitä ja pinaattia maistuu joko sellaisenaan pääruokana tai lisukkeena. Halutessa sitä voi täydentää parmesaaniraasteella tai tuoreilla yrteillä.

Risotto Naturel on perusrisotto, joka maistuu myös sellaisenaan. Luovalle kokille se on myös oiva pohja kaikenlaisille risotoille – kokeile lisätä risoton sekaan esimerkiksi kantarelleja tai muita sieniä, äyriäisiä, kanaa tai tuoreita yrttejä.

World Selection Risotto con Asparagi on mikrovalmis risottoateria pakkasesta, joka sopii esimerkiksi lounaalle. Annos sisältää kermaista parsarisottoa, parsakaalia, grillattua tomaattia ja latva-artisokkaa. Herkullinen uutuus sopii myös kasvisruokailijalle. 380 gramman pakkauksen hinta on noin 3,50 euroa.

Katalonia uuni- ja grillikasvikset – suurempi pakkaus grillikauteen

Finduksen grillikauden uutuus on hieman tulisempi ja sopivan mausteinen Katalonia uuni- ja grillikasvissekoitus. Sekoitus sisältää reilunkokoisina paloina perunaa, paprikaa, punasipulia, porkkanaa, parsakaalia, palsternakkaa, chiliä ja pippuria. Vihannekset sopivat erityisesti grillattaviksi. Pakkauksessa on mukana herkullinen resepti kasvisten pariksi: Lammasjauhelihapihvit ja Tsatsiki-kastike. 900 gramman pakkauksen hinta on noin 4,00 euroa.

ABC Peruna-aakkoset – Uusi lasten suosikki!

Findus tuo iloa myös lasten lautasille aakkosten muodossa. Hauskat kuviot on valmistettu perunapyreestä. Peruna-aakkoset on hyvä vaihtoehto esimerkiksi ranskalaisille perunoille. 600 gramman pakkauksen hinta on noin 3,00 euroa.

Finduksen uutuudet ovat saatavilla maaliskuusta alkaen hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa.

Kategoriat

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Tervetuloa Findus Finland Oy !

Findus Finland Oy
Taivaltie 5