Uutisointi koskien Findus Beef Lasagnea

Lehdistötiedote   •   Helmi 08, 2013 15:09 EET

2013-02-08

Lehdistötiedote Findus Finland Oy

Uutisointi koskien Findus Beef Lasagne -tuotteiden takaisinvedosta Isossa-Britanniassa

Tänään on uutisoitu Findus Iso-Britannian myymän tuotteen takaisinvedosta. Kyseessä on Isossa-Britanniassa vähittäiskauppamyynnissä olevista Beef Lasagne -pakastetuotteista (320g, 360g ja 500g). Kyseisiä tuotteita valmistaa ulkopuolinen valmistaja, Comigel-elintarvikeyhtiö Luxemburgissa.

Finduksella ei ole Beef Lasagne -pakastetuotteita myynnissä Suomen markkinoilla, joten asia ei aiheuta Suomessa toimenpiteitä.  Findus Finland Oy:n vähittäiskaupassa myytävät naudanlihaa sisältävät tuotteet Suomessa tulevat Finduksen omilta tehtailta Ruotsista.

Findus on ottanut yhteyttä kaikkiin naudanlihatoimittajiinsa ja saanut vahvistuksen siitä, että he toimivat Finduksen korkeiden laatuvaatimuksien ja vastuullisuusperiaatteiden mukaisesti.

Yhteyshenkilö:

Kai Mäkinen, toimitusjohtaja, Findus Finland Oy, 0201 520239

Findus tunnetaan korkealaatuisten pakasteiden merkkinä. Tuotevalikoimassamme on runsaasti raikkaita vihanneksia ja vihannessekoituksia, niin perinteisiä kuin uudenaikaisiakin pannu- ja mikrovalmiita valmisaterioita, sekä kalaa ja kala-aterioita eri tavoin valmistettuna. Findus majoneesit ja tarjoavat vaihtoehtoja moneen makuun.

Kommentit (0)