Larox Flowsys on mukana paperi- ja selluteollisuuden SPCI-messuilla Tukholmassa 17.-19.5

Lehdistötiedote  •  2011-04-28 15:08 EEST

Larox Flowsys esittelee tapahtumassa uuden epäkeskoruuvipumppunsa, joka on suunniteltu vaativimpiin lietteen sekä pastan pumppauskohteisiin, erityisesti paperi- ja sellu-, kaivos- ja mineraaliteollisuudessa, sekä kemian teollisuuden kohteisiin. Uuden teknologian ansiosta saavutetaan korkea hyötysuhde ja paine, mikä puolestaan mahdollistaa sen, että pumpussa voidaan käyttää lyhyttä roottori- ja staattoriyhdistelmää. PC-pumppu tuo todellisia säästöjä niin energian kulutuksessa kuin huolto- ja asennuskustannuksissa ja pumpun elinkaarikustannukset jäävät mataliksi.

Tapahtumassa kuulet myös uusimmat uutiset Larox-letkuventtiileistä, letkupumpuista sekä uusista levy- sekä kiilaluistiventtiileistämme, jotka on suunniteltu erityisen kuluttaviin ja vaativiin sovelluskohteisiin.

Tutustu tuotteisiimme tarkemmin kotisivuillamme www.larox.fi ja tule tapaamaan meitä SPCI-messuille Ruotsiin osastollemme A30:49.

Tapahtumapaikka: Stockholm International Fairs / Stockholmsmässan, Älvsjö, Tukholma, Ruotsi
Päivät: 17.-19. toukokuuta 2011
Aika: Ti-To 9:00-17:00

Sisäänpääsy on maksuton.

Tarkempia tietoja tapahtumasta www.spcievent.com

'Eight Brilliants' kyltti kertoo messujen isoimman yhteisosaston sijainnin – Eight Brilliantsin osastolla on esillä merkittävä määrä suomalaista teknologiaosaamista, eri yritysten muodossa. Seuraa 'Eight Brilliants' kylttejä ja päädyt osastollemme!

Larox Flowsys –konsernissa on yli 100 työntekijää ja määrä on kasvussa. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Lappeenrannassa ja tytäryhtiöt Kouvolassa, Yhdysvaltojen Marylandissa sekä Australian Sydneyssä. Lisäksi Oulussa on oma toimipiste. Lähes 80 % yrityksen tuotannosta menee vientiin ja palvelu on hoidettu yli 55 edustajan voimin ympäri maailmaa.

Tutustu tuotteisiimme tarkemmin kotisivuillamme www.larox.fi

PDF-tiedosto

Kommentit (0)