Flybe palvelee Jyväskylän matkustajia entistä paremmin

Lehdistötiedote  •  2012-09-25 15:39 EEST

Pohjoismaiden johtava alueellinen lentoyhtiö, Flybe, tarjoaa jatkossa tehokkaamman aikataulun Jyväskylän ja Helsingin välillä. Flybe on kuunnellut tarkasti palautetta Jyväskylän reitin matkustajiltaan ja muokkaa aikataulujansa sopivammaksi Finnairin kymmenien reittikohteiden aikatauluja ajatellen. Aikaisempien aamu- ja iltapäivälentojen myötä reitin aikataulu vastaa jatkossa täysin Jyväskylästä Helsingin kautta Finnairilla jatkavien liikematkustajien toiveita, mahdollistaen kuitenkin myös nopeimman tavan viettää työpäivä Helsingissä. Yhdensuuntaisten lippujen hinnat alkavat 49 eurosta. Liput ovat varattavissa osoitteesta www.flybe.fi tai valtuutetuista matkatoimistoista.

Nykyinen aikataulu:

Jyväskylä-Helsinki

Lähtee 06.50, saapuu 7.40 (ma–pe)

Lähtee 14.35, saapuu 15.30 (ma–pe)

Lähtee 19.40, saapuu 20.25 (ma–pe, su)

Helsinki-Jyväskylä

Lähtee 13.20, saapuu 14.10 (ma–pe)

Lähtee 18.30, saapuu 19.20 (ma–pe, su)

Lähtee 23.40, saapuu 00.25 (ma–pe, su)

Uusi aikataulu

Jyväskylä-Helsinki

Lähtee 06.10, saapuu 07.00 (ma–pe) 15.10. alkaen

Lähtee 14.35, saapuu 15.30 (ma–pe)

Lähtee 17.25, saapuu 18.10 (ma–pe, su) 28.10. alkaen

Helsinki-Jyväskylä

Lähtee 13.20, saapuu 14.10 (ma–pe)

Lähtee 16.15, saapuu 17.05 (ma–pe, su) 28.10. alkaen

Lähtee 23.40, saapuu 00.25 (ma–pe, su)

”Olemme alueiden oma lentoyhtiö, joten haluamme mahdollistaa Jyväskylän elinkeinoelämälle kriittisen tärkeät yhteydet Jyväskylästä sujuvasti maailmalle ja toisin päin. Uskommekin, että parempien jatkoyhteysmahdollisuuksien myötä reitin suosio kasvaa entisestään ja kannustamme kaikkia Helsingin ja Jyväskylän välillä matkustavia hyödyntämään Flyben edullisia ja luotettavia lentoja. Maalis–elokuun aikana Flyben vuorot on lennetty Jyväskylän ja Helsingin välillä 99 prosentin varmuudella ja lennot ovat lähteneet ajallaan, eli viimeistään 15 minuutin sisällä aikataulusta 92,1 prosenttisesti”, Antti Kuusenmäki, Flybe Finlandin kaupallinen johtaja kommentoi.

Flyben ajantasaiset aikataulutiedot ja edulliset hinnat ovat nähtävissä osoitteessa www.flybe.fi.

Lisätietoja ja haastattelutiedustelut:

Flybe Media Desk, 040 450 9490, flybemediadesk@miltton.fi