Eyefi julkaisee tehokkaimman langattoman muistikortin

Uusi Eyefi Mobi Pro on kehittynyt langaton muistikortti, jossa on paljon uusia ominaisuuksia, kuten RAW-tiedostojen siirto tietokoneelle, kuvien automattinen luokittelu ja integroitu pilvipalvelu.

Eyefi Mobi Prota on edelleen kehitetty Eyefin edellisistä tuotteista. Näistä saatujen kokemuksien pohjalta on pystytty kehittämään uusi entistä parempi muistikortti”, sanoo Matt DiMaria, Eyefin toimitusjohtaja, ”Uudistetusta kortista voi tulla ammattilaisille tärkeä työkalu, nyt kun lisäsimme tuen myös RAW-kuvien siirtämiseen. Tämän lisäksi kaikki käyttäjät hyötyvät kuvien automaattisesta luokittelusta.”

Nopea ja helppo käyttöönotto

Eyefi-muistikortin ja Eyefi Cluod-pilvipalvelun käyttöönotto on todella helppoa. Kortin mukana toimitetaan tarvittavat ohjelmistot mobiililaitteille ja tietokoneille.

Valikoitu siirtämienn

Valokuvaaja voi helposti tarkistaa, mitkä kuvat on synkronoitu mobiililaitteelle tai tietokoneella ja valita mitkä on vielä jaettava tai synkronisoitava.

Langaton tiedonsiirto RAW- ja JPG-tiedostoille

Sekä RAW- ja JPG-tiedostot on mahdollista siirtää nopealla langattomalla tiedonsiirrolla, joka antaa paljon joustavuutta työnkulkuun. Halutessasi voit siirtää JPG-tiedostot mobiililaitteelle esikatselua ja sosiaaliseen mediaan jakamista varten ja RAW-kuvat suoraan tietokoneelle jälkikäsittelyä varten.

Toimii WiFi-verkossa tai ilman

Langatonta tiedonsiirtoa voidaan käyttää kodin tai studion langattomassa verkossa, mutta se toimii myös ilman valmista verkkoa. Mobi Pro:lla voit luoda oman WiFi-tukiaseman, jolla siirrät kuvat suoraan mobiililaitteeseesi.

Pilvipalvelu

Mobi Pro -kortin mukana tulee ilmainen Eyefi Cloud -pilvipavelu vuoden ajaksi, jossa yhdessä uuden Mobi Pro –kortin kanssa mahdollistaa useita ominaisuuksia:

• Kuvien vertailu. Visuaalisten työkalujen avulla kuvaaja voi helposti verrata kuvia ja käytettyjä asetuksia kuten suljinaikaa ja aukkoa.
  • Kuvat mukanasi. Eyefin mobiili-sovellutus toimii yhdessä pilvipalvelun kanssa niin, että sinulla on aika käytössäsi kuvat alkuperäisessä resoluutiossa, mutta saat samaan aikaan mobiililaitteeseesi näkyviin pienempikokoisen kuvan. Näin voidaan aina pitää mukana koko kuvakokoelmaa, ilman että se vie ylimääräistä tilaa.
  • Älykäs luokittelu. Eyefi Cloud käyttää kehittynyttä analyysialgoritmia luokittelemaan kuvat automaattisesti. Sen avulla kuvien etsiminen on yksinkertaista. Lisäksi voit etsiä kuvia myös EXIF-tietojen perusteella. Automaattinen luokittelu tunnistaa esimerkiksi onko kuva otettu ulkona tai sisällä ja osaa myös eritellä kuvan kohteita.

Eyefi Mobi Pro -korttien toimitukset alkavat ensi viikolla ja se tulee maksamaan seuraavasti:

Eyefi Mobi Pro 32 GB WiFi SDHC, hinta noin 100 euroa.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

• langaton
  • langattomuus
  • muistikortti
  • muisti
  • eyefi
  • kamera
  • valokuvaus

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.