Tamronilta 28-75mm f/2.8 -objektiivi Sony E-kiinnitykselle

Tamron on aloittanut uuden, täyden kennon peilittömille kameroille suunnitellun, objektiivisarjan kehittämisen. Ensimmäisenä julkaistaan nopea vakiozoom-objektiivi Tarmon 28-75mm f/2.8 Di III RXD.

Tamronin suosittu ja arvostettu vakiozoom-objektiivi 28-75mm f/2.8 tulee saataville peilittömille täydenkennon kameroille Sony E-kiinnityksellä. Uusi Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD on sekä pieni kokoinen että erittäin kevyt (vain 550 grammaa) huolimatta f/2.8 valovoimastaan koko polttovälialueella.

Hiljainen automaattitarkennus

Objektiivissa on täysin uudenlainen RXD (Rapid eXtra-Silent Stepping Drive) -tarkennusmoottori. Se takaa nopean, tarkan ja erittäin hiljaisen tarkennuksen, joka sopii myös videokuvaukseen. Se on myös yhteensopiva Sonyn DMF (Direct Manual Focus) -ominaisuuden kanssa, mikä mahdollistaa tarkennustilan nopean vaihtamisen automaattitarkennuksen ja manuaalitarkennuksen välillä.

Lisäksi Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD -objektiivissa on erittäin lyhyt, vain 19 cm tarkennusetäisyys laajakulmapäässä. Se mahdollistaa myös taustan mukaan saamisen erittäin läheltä otettuihin kuviin.

Moderni ulkoasu ja optinen rakenne

Uudessa Tamron-objektiivissa on sileä runko, joka tuo sen muotoiluun modernia tyylikkyyttä. Objektiivin kamerakiinnitystä kiertää hopeinen rengas, josta on tullut uuden sukupolven Tamron-objektiivien tunnistettava piirre. Objektiivin rakenne on suojattu kosteudelta ja sen etulinssi on päällystetty fluoriinipinnoitteella, joka hylkii vettä, rasvaa ja likaa tehden siitä helpomman puhdistettavan.

Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD -objektiivin optinen laatu on erinomainen, kuten muissakin Tamronin valovoimaisissa objektiiveissa. Suuren aukkoarvon ansiosta on mahdollista luoda kauniisti sumennettuja taustoja, minkä vuoksi objektiivi soveltuu erityisen hyvin henkilökuvaukseen.

Tarkemmat tekniset tiedot ja objektiivin hinta julkaistaan lähempänä objektiivin virallista julkaisua vuoden 2018 puolivälissä.

Lisätietoja: info@focusnordic.fi

Tamron 28-75mm f/2.8 Di III RXD yhteenveto

• Nopea vakiozoom-objektiivi Sony E-kiinnitykselle
  • Suunniteltu täydelle kennolle, mutta voidaan käyttää myös APS-C -kennoisissa kameroissa.
  • Uusi nopea, tarkka ja hiljainen RXD-askelmoottori
  • Tukee Sonyn DMF-ominaisuutta
  • Sääsuojattu rakenne, fluoriinipinnoitus
  • Moderni tyylikäs muotoilu
  • Lähin tarkennusetäisyys laajakulmalla 19 cm ja telepäässä 39 cm.
  • Kompakti ja kevyt objektiivi (pituus 11,8 cm, paino 550 g)

• valokuvaus
  • objektiivi
  • tamron

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Tamron, Lowepro, Ricoh/Pentax, Panasonic, Lexar, Transcend, Samyang, Zeiss, Sirui, Velbon, Nissin, Metz, Joby, Steiner, Kowa, Hähnel, Jobo, Kenko ja MyMyk. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.