Uusi 18-200mm megazoom Tamronilta

Megazoomeistaan tunnettu Tamron tuo markkinoille odotetun uutuuden 18-200mm objektiivin kuvanvakaajalla, sääsuojauksella ja erittäin nopealla tarkennuksella. Lisäksi tämä uutuus objektiivi on maailman kevein luokassaan.

Rakenne

Tämä uutuus objektiivi, joka korvaa aikaisemman 18-200 myyntimenestys zoomin, on täysin uutta suunnittelua, jossa Tamron on käyttänyt viimeisintä tekniikkaa, sekä omaa ylivertaista tietotaitoaan mega-zoomien valmistuksessa. Objektiivin rakenne koostuu 17 linssistä 14 ryhmässä. Lisäksi se mahdollistaa lähikuvien ottamisen 1:4 suurennussuhteella.

Monipuolinen

Suuri 18-200mm polttovälialue (vastaa 28-310mm kinokoossa) mahdollistaa sen, että muille objektiiveille ei välttämättä ole tarvetta. Tällä samalla objektiivilla voidaan ottaa sekä ryhmä- että potrettikuvat. Siksikin se on myös erinomainen matkaobjektiivina.

Maailman kevein

Objektiivi painaa ainoastaan 400 grammaa ja se onkin senkin vuoksi loistava matkakumppani. Keveydestään huolimatta, on objektiivi varustettu parhaalla mahdollisella kuvanvakaajalla, erittäin nopealla automaatti tarkennuksella ja se tuottaa hienoja kuvia koko polttovälialueen läpi.

Ominaisuudet

• Polttoväli:18-200mm
  • Valovoima:F/3,5 – 6,3
  • Linssin rakenne: 16 linssiä / 14 ryhmää
  • Lähintarkennus: 0,49cm (18mm), 0,77cm (35mm)
  • Kuvakulma: 75°33´– 7°59
  • Suurennussuhde: 1:4
  • Suodinkierre: 62mm
  • Halkaisija (max): 75mm
  • Pituus (ilman vv-suojaa): 96,6mm (Canon), 94,1mm (Nikon)
  • Paino: 400g
  • Lisävarusteet (Sisältyvät): Linssisuoja ja vastavalosuoja
  • Kiinnitykset: Canon, Nikon ja Sony

Hinta ja toimitusaika

Tamron 18-200 VC objektiivin arvioidaan saapuvan kauppoihin elokuun lopulla. Se tulee maksamaan seuraavasti:

Tamron 18-200 F/3,5-6,3 Di II VC, Suositushinta noin 270 euroa.

• objektiivi
  • valokuvaus
  • tamron
  • canon
  • nikon
  • sony

Focus Nordic on pohjoismaiden suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Panasonic, Ricoh/Pentax, Joby, Jobo, Lowepro, Transcend, Steiner, Kowa, Hähnel, Lumiquest, Tamron, Samyang, Zeiss, Velbon, Kenko, Nissin, Metz, MyMyk ja Lensbaby. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus nimellä.