Suosituista Aloe vera -juomistamme tuli entistäkin parempia

Forever Living Productsin Aloe vera -juomat ovat ehdottomia myyntisuosikkejamme. Miljoonat ihmiset ympäri maailmaa käyttävät niitä jo nyt, ja kysyntä tuskin laantuu, kun uudet versiot tuodaan markkinoille. Uusi koostumus, entistä maukkaampi maku ja ympäristöystävällinen pakkaus ovat vain muutamia uusien tuotteiden etuja.

Tänä vuonna Forever Living Products täyttää 40 vuotta, ja juhlistamme merkkitapausta parannetuilla versioilla ihanista Aloe vera -juomistamme, joista alkuperäinen Forever Aloe Vera Gel™ on ollut mukana alusta lähtien. Forever Living Productsin Country Manager Fredric Alerstam odottaa lanseerausta innokkaana.

– On hienoa, että voimme esitellä näin merkittävän tuoteuudistuksen, jossa sekä sisältö että pakkaus ovat saaneet todellisen kasvojenkohotuksen. Olemme todella ylpeitä lopputuloksesta ja odotamme uteliaina, mitä mieltä asiakkaat ovat tuotteista.

Parannettu pakkaus
Osa uudistusta näkyy jo päälle päin: Aloe vera -juomamme on nyt pakattu ympäristöystävälliseen ja kierrätettävään Tetra Pak -pakkaukseen, jonka materiaali ja muoto vievät vähemmän resursseja kuljetuksessa. Lisäksi ne vievät vähemmän tilaa jääkaapissa, koska pakkaus mahtuu täydellisesti jääkaapin ovihyllyyn!

Parannettu sisältö

Kaikkein suurin ero piilee kuitenkin sisällä. Aloe vera -juomamme sisältävät suuren pitoisuuden käsin poimittua ja laatusertifioitua Aloe veraa, jota on Forever Aloe Vera Gel™ -juomassa kokonaiset 99,7 %. Tuotteet ovat saaneet uudistetun ja parannetun koostumuksen, joka ei sisällä väri- tai säilöntäaineita ja joka maistuu entistä herkullisemmalta. Lisäksi koostumukseen on lisätty C-vitamiinia. Uudet Aloe vera -juomamme sopivat siksi erityisen hyvin sinulle, joka haluat pysyä reippaana ja virkeänä, koska C-vitamiini muun muassa edistää immuunijärjestelmän normaalia toimintaa ja auttaa vähentämään väsymystä ja uupumusta.

Kolme eri makua

Juomiamme on saatavilla kolmea eri makua. Forever Aloe Vera Gel™ on luonnollinen alkuperäisversio, Forever Aloe Berry Nectar™ -juoma maistuu herkulliselle karpalolle ja omenalle ja Forever Aloe Peaches™ -juomassa on auringossa kypsyneiden persikoiden hedelmäinen maku. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

• Terveydenhoito

Forever on Skandinavian suurin Aloe veraan perustuvien terveys- ja ihonhoitotuotteiden suoramyyntiyritys. Toimii lähes 160 maassa kaikissa maanosissa ja on maailman suurin Aloe vera -tuotteiden viljelijä, valmistaja ja jakelija. Kaikki tuotteemme perustuvat stabiloituun Aloe veraan. Pystymme takaamaan parhaan mahdollisen laadun, koska valvomme koko tuotantoprosessia aina taimesta valmiiksi tuotteeksi asti. Ihmiset haluavat ottaa vastuuta omasta terveydestään, ja yhä useammat ovat kiinnostuneita terveellisemmistä vaihtoehdoista.