FOX-KANAVAN UUTUUSSARJA ENNÄTYSTEHDAS KEVÄÄLLÄ 2020

Lehdistötiedote   •   Kesä 10, 2019 11:58 EEST

Ennätystehdas uutuussarja alkaa ensi keväänä FOX-kanavalla ja Janni Hussi on ohjelman uusi juontaja.

Klassikko-ohjelma Ennätystehdas avaa jälleen ovensa menestyshulluille suomalaisille. Tunnettu kotimainen ohjelmaformaatti nähdään ensi keväänä uudistetussa muodossa FOX-kanavalla. Ennätystehtaassa nähdään mitä jännittävämpiä hetkiä ja rohkeita ennätysyrityksiä, joita emännöi ohjelman uusi kasvo, Janni Hussi.

– On upeaa saada olla mukana tekemässä suomalaista tv-historiaa. Tämä on varmasti ohjelma, jonka kaikki muistavat. Samalla pääsen tekemään työtä uskaliaiden ihmisten kanssa, jotka yrittävät mitä hurjimpia ennätyksiä, ja juontamaan FOX-kanavalle, joka on tunnettu rohkeista ohjelmista, Hussi iloitsee.

Uudistetussa Ennätystehtaassa tullaan näkemään ennätysyrityksiä laidasta laitaan - Suomen, Pohjoismaiden, Euroopan ja maailmanennätyksiä tehtaillaan mitä erilaisimmissa lajeissa.

– Ennätystehtaan kauneus on ehdottomasti ennätysyritysten laajuudessa. Niissä taivaskaan ei kirjaimellisesti ole rajana, sillä ohjelmassa saatetaan nähdä esimerkiksi jonkun hyppäävän laskuvarjolla tai liitopuvulla kuumailmapallosta. Ohjelmassa näemme mielenkiintoisimmat, erikoisimmat, hauskimmat ja sykähdyttävimmät ennätysyritykset, joita suomalaiset voivat vaan keksiä, avaa ohjelman vastaava tuottaja Tomi Suomela.

– Olemme todella iloisia saadessamme tämän tunnetun suomalaisen ohjelmaformaatin kanavallemme. Ennätystehdas luo varmasti uusia ikimuistoisia hetkiä, joita muistellaan vuosia eteenpäin. Erityisen innoissamme olemme Jannista, joka sopii juontajan rooliin kuin nakutettu, FOX:n kanavajohtaja Elina Mustelin kertoo.

Kaikilla kiinnostuneilla on mahdollisuus osallistua ohjelman ennästysyrityksiin kesän ja syksyn aikana. Ihmisiä pyydetään osallistumaan ohjelmaan lähetettämällä ennätysehdotuksiaan kanavalle, ja hakijoiden joukosta valitaan ne onnekkaat, jotka pääsevät ohjelmaan esittämään kykynsä ja toteuttamaan ennätysyrityksensä. Kenties näiden joukosta voi löytyä seuraava maailmanennätyksen haltija! Ohjelmaan voi ilmoittautua nyt. Lisätietoja löytyy osoitteesta: https://www.foxtv.fi/special/ennatystehdas

Ohjelman lisätiedot:

Elina Mustelin, FOX:n pohjoismaiden kanavajohtaja, elina.mustelin@fox.com

Haastattelupyynnöt ja kuvat:

Nina Wallden, FOX markkinointipäällikkö nina.wallden@fox.com, puh. 040 717 1040

Fox Networks Group Oy on 21st Century FOXin omistama monimediayritys. FNG:llä on maailmanlaajuisesti yli 300 viihde-, urheilu- asiaohjelma- ja elokuva sisältöä tarjoavaa kanavaa, jotka toimivat Euroopassa, Afrikassa, Etelä-Amerikassa ja Aasiassa 45 eri kielellä. Suomessa Fox Networks Group Oy vastaa valtakunnallisten ilmaiskanavien FOXin ja National Geographicin, maksukanavien Nat Geo+, Nat Geo Wildin ja Nat Geo Wild HD:n sekä FOX+:n toiminnasta.