SalaattiMestarin syysuutuudet ovat täällä!

SalaattiMestarin tuotevalikoima on juuri täydentynyt toinen toistaan maukkaimmilla herkuilla! SalaattiMestari tarjoaa asiakkailleen laadukkaat, tuoreet, Pohjanmaalla valmistetut salaattikomponentit ja ateriaratkaisut vaivattomasti ja luotettavasti 48 tunnin toimitusrytmillä.

Salaatit, nacho-, ja tacoillat sekä esimerkiksi broileri- ja liharuoat nousevat uudelle tasolle tämän herkullisen makean, mutta tulisen Pico de Pinhan eli ananassalsan avulla! Pico de Pinha valmistetaan meillä ja sisältää muun muassa ananasta, punasipulia, chili-paprikaa, pepperonia, mausteita ja yrttejä.

Viimeistele salaattisi tai mikä tahansa ateria maukkaalla majoneesipohjaisella Pasta BBQ Bourbon style -salaatilla!

Välipalaksi tai jälkiruoaksi valmistamme uudet laktoosittomat Mango- ja Mustikkarahkat! Tee vaikutus tuunaamalla annos marjoin, hedelmin tai jälkiruokakastikkeella. Nautintohetki on taattu!

Yksi parhaimmista kasvisruoista on italialainen Melanzane, joka on juustoinen munakoisovuoka, jossa maistuu lisäksi tomaatti, sipuli sekä italiaiset yrtit ja mausteet. Luksusta arkeen ja juhlaan!

Halusimme tuoda aidot, hyvät maut, perinteisin reseptein myös näihin suomalaisten ikisuosikkeihin! Laktoositon perunamuusi, laktoositon kermaperunat, sekä kiusauspohja.

SalaattiMestari on Fresh Servant Oy Ab:n itsepalveluperiaatteella toimiva salaattibaari, joka sijaitsee kaupan kierron sisällä. Ensimmäinen SalaattiMestari avattiin vuonna 2013 ja konseptiin kuuluu valmis liiketoimintakonsepti, salaattivaunu, valmiit tuotteet, koulutus henkilökunnalle sekä markkinointikonsepti. Tällä hetkellä löydät SalaattiMestarin n. 250 kaupasta.

Freshin teettämän kuluttaja-, ja asiakastutkimuksen mukaan (Foodwest, 2017) SalaattiMestarin käyttäjät ovat uskollisia, sillä 58 % ostajista ostaa viikoittain, ja 72% tiesi jo ennen kauppaan tuloa ostavansa SalaattiMestarista. Ostaneista 49% ilmoitti valitsevansa kaupan SalaattiMestarivaunun perusteella. Kuluttajat valitsevat SalaattiMestarin, koska se on nopeaa ja helppoa (40%), siinä on oma valinnanvapaus (23%), hyvä maku (20%), laaja valikoima (16%) ja tuotteet ovat monikäyttöisiä (14%).

Lisätiedot: Markkinointipäällikkö Christoffer Frantz, 040-737 0190, christoffer.frantz@fresh.fi

• kuluttajatutkimus
  • palvelutiski
  • salaattibaari