Esittelyssä TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140

Esittelyssä TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 -moniastevoimansiirtoöljy on tarkoitettu lähinnä raskaasti kuormitettuihin akselikäyttöihin, joissa on käytettävä API GL-5- tai SCANIA STO 1: 0 -vaatimusten mukaista öljyä. Öljy soveltuu käytettäväksi myös synkronoiduissa ja synkronoimattomissa manuaalivaihteistoissa, joihin suositellaan luokan API GL-4 tai GL-5 öljyä. Huomaa, että 80W-140:n viskositeetti voi tietyissä tapauksissa rajoittaa vaihteiston toimintaa pakkasella.
TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 on tarkoitettu pitkille öljynvaihtoväleille valmistajien suositusten mukaisesti.

TITAN SUPERGEAR MC SAE 80W-140 korvaa TITAN GEARWAY G5 SAE 80W-140:n.
Saatavana 20 litran pakkauksina ja tynnyreinä

Spesifikaatiot
API GL-4/GL-5
SCANIA STO 1:0