Pohjoismaiden FUCHS on nyt osa DMG MORI – FUCHS Technology Partnership -kumppanuutta

Lehdistötiedote -

Pohjoismainen yhteistyö on jatkoa tekniselle yhteistyösopimukselle, joka tehtiin vuonna 2017 DMG MORI AG:n ja FUCHS PETROLUB SE:n välillä. Sopimuksen tarkoituksena oli varmistaa tiivis yhteistyö ja nostaa innovatiivinen tuotekehitys yhdessä uudelle tasolle voiteluaineiden ja työstökoneiden alalla.

Tämän teknisen yhteistyön tavoitteena on kehittää yhdessä uusia voiteluaineratkaisuja ja palveluja konesovelluksiin. Suunnitelmana on myös vauhdittaa tuotantoprosessien digitalisaatiota sekä koneiden ja laitteistojen tilavalvonnan kehitystä.

- Kumppanuus DMG MORIn kanssa on erittäin tärkeä kulmakivi kehitystyölle, jota teemme metallintyöstösegmentissä Pohjoismaiden markkinoilla, toteaa Ruotsin Fuchsin myyntipäällikkö Nicklas Gustafsson.

- Pidämme suurena mahdollisuutena kummallekin osapuolelle, että voimme kertoa FUCHSin lastuamisnesteistä DMG MORIn asiakkaille ja osoittaa, miten FUCHSin tekninen osaaminen voi tehostaa heidän tuotantoprosessejaan.

DMG MORI

Tunnisteet