Maailman suurin ostospäivä Singles’ Day saapuu Giganttiin

Maailmalla vuoden suurimpana ostospäivänä tunnettu Singles' Day rantautuu Giganttiin tulevana lauantaina 11.11. Kiinasta alkunsa saanut Singles' Day on maailmalla myyntimäärissä mitattuna jo jopa Black Fridayta suurempi ostospäivä. Gigantin kampanjan keulakuvana nähdään amerikkalainen internetsensaatio The Fat Jewish.

Vuosittain marraskuun 11. päivä vietettävän Singles' Dayn juuret ovat Kiinassa, jossa vuonna 1993 Nanjingin yliopistossa opiskelijat kehittivät sinkkuelämää juhlistavan päivän. Maailmalla Singles' Dayna tunnettu sinkkupäivä on eräänlainen versio ystävänpäivästä: päivä, jolloin sinkut hemmottelevat itseään lahjoilla ja juhlistavat sinkkuuttaan. Nykyään Singles’ Day on levinnyt laajalle Kiinan rajojen ulkopuolelle ja siitä on tullut yksi maailman suurimmista ostospäivistä.

- Seuraamme tarkasti mitä maailmalla tapahtuu ja mitkä ovat kansainvälisiä kaupan alan trendejä. Toimme Black Fridayn rytinällä vuonna 2015 ja mikäli kansainvälisiä trendejä on uskominen, ennustamme, että myös Singles' Day tulee olemaan suosittu, sanoo Gigantin myynti- ja markkinointijohtaja Niko Sandström.

Gigantin Singles’ Day -kampanjan keulakuvana nähdään amerikkalainen internetsensaatio The Fat Jewish. The Fat Jewishillä, oikealta nimeltään Josh Ostrovskylla, on yli 10 miljoonaa Instagram-seuraajaa ja hänet tunnetaan myös TV-esiintymisistään, elokuvista, mainoksista, musiikista ja mallintöistä. Gigantin Singles' Day -kampanjakasvoksi lähteminen on The Fat Jewishin ensiesiintyminen Pohjoismaissa.

Gigantti tuo maailman suurimman ostospäivän netin lisäksi kivijalkakauppoihin

Singles' Dayta vietetään tulevana lauantaina 11.11. Gigantin nettikaupassa ja myymälöissä ympäri Suomen.

- Singles' Day aloittaa kaupan alalla vuoden tärkeimmän sesongin, joka jatkuu Black Fridaylla ja joulukaupalla, Sandström kertoo.

Gigantti julkaisee Singles’ Dayn tarjoukset 10.11. klo 12:00 osoitteessa www.gigantti.fi/singlesday

Singles’ Day Gigantissa

• Singles' Dayn juuret ovat Kiinassa, jossa vuonna 1993 Nanjingin yliopistossa opiskelijat kehittivät sinkkuelämää juhlistavan päivän.
  • Maailmalla Singles' Dayna tunnettu sinkkupäivä on eräänlainen versio ystävänpäivästä: päivä, jolloin sinkut hemmottelevat itseään lahjoilla ja juhlistavat sinkkuuttaan.
  • Nykyään sinkkupäivä on levinnyt laajalle Kiinan rajojen ulkopuolelle ja siitä on tullut yksi maailman suurimmista kauppapäivistä.
  • Gigantin Singles’ Day -kampanjan keulakuvana nähdään amerikkalainen internetsensaatio The Fat Jewish.

• singles day

Gigantti Oy on Suomen suurin kodinkoneiden ja -elektroniikan jälleenmyyjä.

Gigantilla on Suomessa 39 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee yli tuhat henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 523 miljoonaa euroa.