TOP 10 myydyimmät puhelimet tammikuussa 2019

Gigantin myydyimpien puhelinten lista sai tammikuussa uuden ykkösen Huawein Nova 3:sta. Nova 3 syrjäytti ykköspaikkaa neljä kuukautta hallinneen Huawein P Smartin, joka löytyy tammikuun listalla sijalta kaksi. Huaweilta ja Samsungilta on TOP 10 -listalla kummaltakin kolme mallia ja Nokialta kaksi. Applelta ja Sonyltä listalle kiri yksi puhelinmalli kummaltakin.

- Huawei hallitsee tammikuun listan kärkeä Nova 3:lla ja kestosuosikki P Smart 2018:lla. Noin 350 euron hintaluokassa oleva Nova 3 kiri listalla ykköseksi ja malli on nyt todistetuksi löytänyt tiensä suomalaisten sydämiin, kertoo Gigantin puhelimista vastaava myyntipäällikkö Mikko Pesonen.

Pitkään Gigantin myydyimpien puhelinten TOP 10 -listan ykköspaikkaa pitänyt Huawei P Smart 2018 löytyy tammikuussa sijalta kaksi. Uusi, päivitetty versio P Smart 2019 kirii sekin TOP 10 -listan kuudenneksi.

- Huawei P Smart 2018 ja tammikuussa julkaistu uutuus P Smart 2019 löytyvät molemmat top-listalta. Mielenkiintoista on nähdä, tuleeko P Smart 2019:sta vuoden myydyin puhelin edeltäjänsä jatkoksi. Se jää nähtäväksi, Pesonen sanoo.

- Samusung Galaxy A9, ensimmäinen neljällä takakameralla varustettu puhelin, löytyy uutena tulokkaana listan sijalta yhdeksän. Lisäksi Sony XZ2Compact yllätti hyvien kampanjoiden vetämänä positiivisesti ja Sonyn puhelin saatiin pitkästä aikaa TOP 10 -listalle.

Myydyimmät puhelimet Gigantissa tammikuussa 2019, suluissa edellisen kuukauden sijoitus

1. Huawei Nova 3 (9)

2. Huawei P Smart 2018 (1)

3. Apple Iphone 6S (4)

4. Samsung Galaxy A7 (3)

5. Nokia 5.1 (10)

6. Huawei P Smart 2019 (-)

7. Samsung J6+ (7)

8. Nokia 6.1 (5)

9. Samsung Galaxy A9 (-)

10. Sony Xperia XZ2 Compact (-)

Gigantti julkaisee myydyimmät puhelimet -listauksen kuukausittain, aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Tiedot perustuvat Gigantin eri myyntikanavista saatuihin myyntilukuihin. Aiempien kuukausien myyntitilastot löytyvät osoitteesta: www.gigantti.fi/lehdisto

• myydyimmät puhelimet
  • älypuhelimet

Gigantilla on Suomessa 41 myymälää. Yrityksemme palveluksessa työskentelee 1200 henkilöä myymälöissä, yritysmyynnissä, verkkokaupassa sekä asiakaspalvelussa. Liikevaihtomme on 563 miljoonaa euroa.