Kodikkaat ikkunat

Lehdistötiedote   •   Joulu 14, 2011 12:05 EET

Habon valikoimassa on nyt ikkunalautoja. Materiaaleina ovat käsittelemätön mänty, MDF valkoinen ja käsittelemätön tammi. Männystä ja MDF:stä mitat ovat välillä 90 cm – 240 cm ja tammesta 90 cm -180 cm.

Yhdessä laajan kannatinvalikoimamme kanssa voit saada kotiisi tai vapaa-ajanasuntoosi käytännöllisen kokonaisuuden.

Ulriksdal
Käsittelemätön mänty. Ikkunalaudat ovat käännettävissä. Toinen puoli on kevyesti pyöristetty ja toinen on profiloitu. Valikoimista löytyy myös tuuletusaukoilla valmistettu malli, joka soveltuu erityisesti patterin päälle asennettavaksi.

Haga
Valkolakattua MDF:ää. Toinen puoli on kevyesti pyöristetty ja toinen on profiloitu. Valikoimista löytyy myös tuuletusaukoilla valmistettu malli, joka soveltuu erityisesti patterin päälle asennettavaksi.

Djursholm
Käsittelemäntön tammi. Toinen puoli on kevyesti pyöristetty ja toinen on profiloitu.

Lue enemmän Habosta www.habo.com

Habo on lähtöisin samannimiseltä paikkakunnalta Ruotsista. Vanhasta takomosta on kehittynyt Pohjoismaiden johtava käytännöllisten helojen valmistaja. Lue lisää, niin tiedät, miksi.

Päävalikoimastamme löytyy lähes 7 000 kodin viihtyisyyttä ja käytännöllisyyttä lisäävää tuotetta. Pääosan muodostavat Habo-tuotemerkillä valmistetut tarvikkeet. Oma tuotantomme käynnistyi jo vuonna 1921 – tiedämme siis, mistä puhumme. Nykyisin meillä on Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa myyntiyhtiöt, joilla on kunkin markkina-alueen erityistuntemusta. Tarjoamme markkina-alueen paikalliseen värimaailmaan, muotoon, perinteisiin, standardeihin ja mittoihin sopivan valikoiman. Tämän ansiosta Habo Gruppen on johtava helojen toimittaja Pohjoismaissa.

Pidä silmät auki, niin löydät Habon tuotteita rakennustarvikeliikkeistä, rautakaupoista ja hypermarketeista. Jälleenmyyjiä löytyy läheltäsi ja he tuntevat tuotteemme hyvin. Habo Gruppen valmistaa heloja myös teollisuuden ja tukkukaupan tarpeisiin.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.