New York

Lehdistötiedote   •   Joulu 13, 2012 11:46 EET

Monet sanovat että asiat olivat paremmin ennen. Silloin kun helat olivat jykeviä ja hyvin työstettyjä. Olemme samaa mieltä ja uskallamme väittää, että helamme ovat laadullisesti vähintään yhtä hyviä kuin silloin. Vaalimme perinteitä.

New York
Nykyaikainen ollen ajaton. Manhattanin katuverkosto on ollut mielikuvana tälle painikkeelle.  Painikkeessa yhdistyy Habon perinteet: laatu ja käytännöllisyys pienintä yksityiskohtaa myöten. Löytyy sekä väli- että ulko-ovelle.Pintakäsittely harjattu kromi. Sopii 38-70 mm vahvuisiin oviin. Ulkonema 52 mm.

Paris
Ajaton sunnittelu ja ilmeikäs luonne. Valmistettu messingistä palautusjousella. Tarkoistettu ulko-ovelle. Pintakäsittely harjattu kromi. Sopii 38-70 mm vahvuisiin oviin. Ulkonema 68 mm.

Toronto
Klassinen painike nykyaikaisella ja tyylipuhtaalla luonteella. Valmistettu messingistä palautusjousella. Tarkoitettu ulko-ovelle. Pintakäsittely harjattu kromi. Sopii 38-70 mm paksuisiin oviin. Ulkonema 68 mm.

Habo on lähtöisin samannimiseltä paikkakunnalta Ruotsista. Vanhasta takomosta on kehittynyt Pohjoismaiden johtava käytännöllisten helojen valmistaja. Lue lisää, niin tiedät, miksi.

Päävalikoimastamme löytyy lähes 7 000 kodin viihtyisyyttä ja käytännöllisyyttä lisäävää tuotetta. Pääosan muodostavat Habo-tuotemerkillä valmistetut tarvikkeet. Oma tuotantomme käynnistyi jo vuonna 1921 – tiedämme siis, mistä puhumme. Nykyisin meillä on Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa myyntiyhtiöt, joilla on kunkin markkina-alueen erityistuntemusta. Tarjoamme markkina-alueen paikalliseen värimaailmaan, muotoon, perinteisiin, standardeihin ja mittoihin sopivan valikoiman. Tämän ansiosta Habo Gruppen on johtava helojen toimittaja Pohjoismaissa.

Pidä silmät auki, niin löydät Habon tuotteita rakennustarvikeliikkeistä, rautakaupoista ja hypermarketeista. Jälleenmyyjiä löytyy läheltäsi ja he tuntevat tuotteemme hyvin. Habo Gruppen valmistaa heloja myös teollisuuden ja tukkukaupan tarpeisiin.

Kommentit (0)

Kommentti

Lähettämällä kommentin suostut siihen, että henkilötietojasi käsitellään Mynewsdeskin tietosuojakäytännön mukaisesti.